Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dont turn your back on love!!

Till my precious

Lyd mitt råd nu, lyssna på ditt hjärta. En del misstag måste man ju få uppleva och det är inte säkert heller att det är ett misstag även att jag också tror som de andra. Ibland måste man riskera att bli sårad o du skadar ju ingen annan än dig själv (o dina vänner som får höra ditt tjat 🙂 ). Vi lever bara en gång o jag vet att du inte är en person som låter dig hunsas eller trampas på..Annars hade jag inte gett dig detta råd. Få människor klarar av att vara så som du är. På både gott o ont. Mest gott o jag VET att du aldrig skulle tillåta dig själv att involvera dig i honom för mkt utan att vara säker på hans känslor. Alltså så kan du ge honom en liten liten chans o se om han är redo att ge upp det övriga..Vill du träffa honom igen så gör det annars kommer du gå och undra resten av ditt liv.. Bättre då att ses o upptäcka att han fortfarande är den skitstövel han visade sig vara sist eller att se att han verkligen har insett sitt misstag! Jag tror inte att han kan dupera dig! Du är alldeles för stark för det!

You go for it!!

 

”When your loving somebody baby

Your taking a gamble against some sorrows

But who knows baby

´Cause we may not be here tomorrow”

6 svar

  1. 12 december, 2010 kl. 10:41

  2. Underbar röst hade hon Janis. Krámiz

    12 december, 2010 kl. 07:30

  3. Kloka ord och en bra låt.

    12 december, 2010 kl. 03:55

  4. Hon hade en röst som liknar Jays i sin heshet. Hoppas att han kan hålla sej från eländet i alla fall.

    Kram/Gilla

    12 december, 2010 kl. 02:05

  5. Jag tycker verkligen om Janis Joplins röst och hennes musik. Men jag kunde inte försvara hennes drogmissbruk. Synd bara att hon dog så tidigt. Hon lämnade efter sej en hel del fina låtar. Mercedes Bentz till exempel.

    Kram/Gilla

    12 december, 2010 kl. 01:51

    • Gilla:Svårt att försvara så destruktiva saker. Rent omöjligt faktiskt. Det är bara tragiskt att visa personer har så mkt i bagaget som de måste fly ifrån. För det mesta handlar det ju om det. Hon hade en kanonröst!!

      12 december, 2010 kl. 01:58

Kommentera

