Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Brevbäraren som INTE kom två gånger!!

Idag fick jag ett julkort från min oäkting på byn.  Jag blev så himla glad. Gulligt va!! Det var tydligen längesen hon skickade det men äntligen har det kommit fram. 

Tack hjärtat!!

O inte kan jag ta kort på det heller för Filip har lånat min mobil för att ta kort på ngn snöhög!!

6 svar

  1. Bättre sent än aldrig 🙂

    15 december, 2010 kl. 10:32

  2. Och när får vi se snöhögen då?
    🙂

    14 december, 2010 kl. 11:26

  3. Du får visa sedan då du har fått mobilen i din ägo 😉

    13 december, 2010 kl. 08:52

  4. 13 december, 2010 kl. 07:43

  5. va kul med ett kort,
    jag fick mitt första julkort iår av min moster så fint,
    kram

    13 december, 2010 kl. 06:59

  6. Det fattar t.o.m jag, att snöhögen är viktigare..kortet har du kvar, men snöhögen kan vara borta imorgon !!(om det ändå vore så väl !!) Ha en bra Luciakväll ! 🙂

    13 december, 2010 kl. 06:55

Kommentera

