Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Lets talk about sex

Ja jag har lite långtråkigt. Jag får tacka Bara Jag för uppslaget.

 Jag har ju sagt att ”Se o Hör” borde höra av sig hit för att få hjälp med rubriksättning

7 svar

  1. Jag fick båda dina kommentarer och jag vill kommentera så här:

    Tjuv och tjuv det ska du heta,

    för du stal min lilla vän.

    Nej ordspråk skulle det ju vara. 😀 Slit det med hälsan.

    Det är bra att ha böcker med gamla historier, så man kan dra nåt ur dom.

    Kram/Gilla

    14 december, 2010 kl. 11:41

  2. Va!
    Har dom inte hört av sig än.
    Kanske dom gör det idag då 😉
    Kram på dig!

    14 december, 2010 kl. 10:37

    • Camilla: Jag är lika förvånad som du

      14 december, 2010 kl. 11:22

  3. Krulli

    Jag tror att jag har SINGELN!

    Jo du läste rätt 😉

    14 december, 2010 kl. 01:03

  4. Skön låt!

    Kram/Gilla

    13 december, 2010 kl. 11:17

  5. HA HA HA! Japp!

    13 december, 2010 kl. 10:25

  6. Minns när den var en hit. 🙂 Då var jag ung.

    13 december, 2010 kl. 09:54

Kommentera

