Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Julkort!!

Det är så mycket man borde göra.. Som att skicka julkort t ex. I år har jag inte hunnit skicka ett enda. Har så mkt annat som jag måste ta tag i och ska sanningen fram är jag hemskt dålig på det annars också MEN jag brukar alltid skicka till de jag får av. Tycker det tillhör ren jäkla artighet, vett o etikett you name it!! Men i år har jag inte hunnit, Sorry Ellis för du är faktiskt den enda som förärat mig ett vanligt julkort hitills.

Så med detta inlägg vill jag önska God Jul o Gott Nytt År till er alla:

Och jag ska väl vara lite seriös o ge er ett riktigt julkort. For the lady:

And something for the man:

11 svar

  1. Haha i dont need one 🙂 tanken som räknas och jag ville bara göra dig glad 🙂

    18 december, 2010 kl. 11:41

  2. Ett mycket trevligt julkort det i mitten 🙂
    God Jul på dig med 🙂

    Sv. Nej du.. att åka till Ullared får jag bara drömma om. Bor typ 50-60 mil därifrån 😦
    Men däremot hade Thuns ”hem ljuva hem” skylten så det är där jag köpt den för billiga 79 kr. Ett av mina fynd jag är stolt över 🙂

    18 december, 2010 kl. 09:53

  3. å tack :o) Mumsfilibabba!

    17 december, 2010 kl. 07:11

  4. God Jul till dig med 🙂

    17 december, 2010 kl. 04:57

  5. Jag är också dålig på det där, tyvärr. Nu finns det ju mail och facebook så det känns inte som om man behöver det!
    Fast viosst några kort kanske man skulle skicka.

    17 december, 2010 kl. 12:17

  6. Det är några år sedan vi la av och skicka julkort. Vi är 6 syskon med barn och barnbarn. Kramiz

    17 december, 2010 kl. 10:20

  7. Mina julkort brukade aldrig bli skickade så nu skiter jag i det 😉

    Kram

    17 december, 2010 kl. 08:59

  8. Nightmare

    Hallå..nu är det så att detta känns liiite orättvist..jag vill ha rättvisa 😉

    17 december, 2010 kl. 05:32

    • Nightmare: Trodde att män älskade motorer överallt annat 🙂

      17 december, 2010 kl. 08:39

    • Nightmare

      ha ha bra tänkt men inte helt rätt.. 😉

      17 december, 2010 kl. 10:15

      • Nightmare: Jag försökte iaf 🙂

        17 december, 2010 kl. 10:20

Kommentera

