Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

När är det OK att skämta om allvarliga saker?

Anders Jolle har ett intressant inlägg om när det är OK att skämta om saker o ting. Jag kan bara instämma helt med honom att allt har sin tid beroende på omständigheterna. I fallet med självmordsbombaren i Stockholm så är det väl inte många av oss som är speciellt förvånade att det hände i vårat lilla land, det var bara en tidsfråga för de allra flesta.I och med att ingen blev skadad (mer än han själv) så tycker jag att det är helt OK att skämta om!. Annars har jag lite svårt att skoja om katastofer för att oskyldiga drabbas, människor som djur. So I got my limits..

Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta nu vad farbror Frej tar fram..

Rörbomb o Koranen, och nu ska ni få höra vad man med en rörbomb och Koranen kan göra..

Rabbla i boken och spräng dig till flis..

…så har du fixat ditt paradis!!

7 svar

  1. Jag skrattade då jag sade till mina vänner ”tänk er egentligen – vilken meningslös död han fick” haha för.. liksom där planerade han fett hårt – åkte iväg till ett annat land och shabalababala med koranen o skit och sen kommer han hit och skall köra sitt mission och de blir total fail – de nästan skrattretande.

    DET ÄR BRA för oss – ingen skadades och de är bra också som visade hur muslimen är.

    18 december, 2010 kl. 11:46

  2. Ha,ha,Farbror frej ! Har du knopat ihop den själv ? 🙂

    17 december, 2010 kl. 05:29

  3. Jag skrattar MYCKET allvarligt 🙂

    17 december, 2010 kl. 05:17

  4. Jag håller INTE med! Jag tycker att det är smaklöst att skämta om detta, den så kallade självmordsbombaren har en familj som fortfarande lever, till exempel.

    Kramen!

    17 december, 2010 kl. 01:44

  5. Ska kanske prova det som farbror Frej gör. Kramiz

    17 december, 2010 kl. 10:18

  6. Ja, tyvärr är det ju så…det var ju inte en fråga om det skulle hända, utan precis som du skriver NÄR det skulle hända…Tyckte farbror Frej var träffande…hehehe…där blev visst jag också vitsig! Kram på dig!

    17 december, 2010 kl. 06:12

Kommentera

