Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

En  kvinna går in på apoteket och ber farmaceuten om arsenik.

Farmaceuten frågar ” Vad ska du använda arsenik till?”

Kvinnan svarar ” Till att döda min man”.

” Jag kan inte sälja arsenik till dig för den anledningen förstår du väl”, säger farmaceuten.
Kvinnan tar då fram ett fotografi ur sin handväska som visar hennes man när han har sex med farmaceutens fru.
Han tittar på fotografiet o säger: Förlåt mig, jag visste inte att du hade ett recept 🙂

10 svar

  1. haha den var riktigt bra!!! =)

    19 december, 2010 kl. 04:43

  2. Säljer ni också arsenik på ditt apotek ? Kramiz

    19 december, 2010 kl. 04:33

  3. Hahahaha 😀

    19 december, 2010 kl. 08:34

  4. Haha oj..

    18 december, 2010 kl. 11:51

  5. Mohahaha! Hon fick nog arseniken gratis.

    18 december, 2010 kl. 08:36

  6. Ta det lite isigt bara så du inte blir sämre. Jag glömmer inte själv hur mycket tid det tar när man ska flytta.

    Kram/Gilla

    18 december, 2010 kl. 07:52

  7. Ja där var det ju viktigt med receptet…hehehe…Krya på dig o kram!

    18 december, 2010 kl. 07:09

  8. mycket bra, haha!

    18 december, 2010 kl. 05:37

  9. Så du är inte värre däran, än att du kan finna så roliga texter. Bra!

    Nej alla dessa vägarbeten gör inte att det blir bättre. Man kan tro att det gäller att få bort så många som möjligt från vägarna i stället Hos oss har det ju blivit köer, med bilar, som står på tomgång både länge och väl. Det blir ju avgaser till max i stället för att minska avgaserna.

    Kram/Gilla

    18 december, 2010 kl. 05:24

  10. Hahaha!
    Jag kan alltid lita på att du muntrar upp mig när jag som mest behöver det!

    Tack^^

    ps. jag hoppas att du fått vila och är lite piggare.

    18 december, 2010 kl. 05:20

Kommentera

