Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag är sjuk igen!!

Därför har jag inte  svarat på era kommentarer. Jag orkar inte riktigt. Var tvungen att gå hem ifrån  jobbet igår då jag kände att jag inte orkade fokusera 100% på kunderna pga febern.Jag var feberfri i 6 dagar iaf.  Det är ju bättre att gå hem o ta den ekonomiska förlusten än att man begår ngt fel för att man inte är riktigt som man ska 🙂 Eftersom jag börjar flytta nästa vecka så får jag ta den tiden när jag har lite energi över till att packa. Jag måste ju. Så nu vet ni varför mina kommentarer lyser med sin frånvaro!! But I´ll be back..

12 svar

  1. Vad tråkigt att du blivit sjuk igen! Helt rätt tänkt, bättre att vara hemma än på jobbet och inte göra något bra alls..

    Hoppas det känns bättre nu..

    20 december, 2010 kl. 09:41

  2. krya på dig!!! 🙂

    19 december, 2010 kl. 04:38

  3. Inget vidare att bli sjuk inför julen ju. Kramiz

    19 december, 2010 kl. 04:35

  4. Krya på dig sötmor!!! ❤

    18 december, 2010 kl. 11:51

    • Ellis: Tack stumpan

      19 december, 2010 kl. 11:52

  5. plus, att om kunderna blir smittade på apoteket så ja… det låter ju ganska dumt. 😉

    18 december, 2010 kl. 05:51

  6. Så tråkigt att febern slog till igen. Ta det nu försiktigt och förta dej inte så den går upp. Krya på dej i första hand!!!!

    Kram/Gilla

    18 december, 2010 kl. 04:19

  7. Men det var som attans att du inte kan bli riktig frisk då!!! Forsök nu vila ordentligt så du kan få ut skiten ur kroppen!
    Kram

    18 december, 2010 kl. 03:44

  8. Samma här, börjar bli sjuk igen jag också, jävla förkylning som inte ger sig.

    Svar: Ja, det finns muslimer som skiter i slam, men då är de ju inte några riktiga muslimer egentligen. Visst, det finns kristna som inte är så värst troende heller, men man kan ändå inte jämföra dem med otrogna muslimer.
    Angående din ramsa: Hehe, den var bra den.

    18 december, 2010 kl. 03:32

  9. Men fyyy… Har du flytten i julveckan också?! Usch, din stackare! Hade jag varit i Byhålan så kunde jag ha åkt in och hjälpt dig, men nu har mamma precis kommit hit…

    Kram och krya på dig!

    18 december, 2010 kl. 02:49

  10. Krya på dig!!

    Vi finns kvar här när du har frisknat till och flyttat klart!

    18 december, 2010 kl. 01:41

  11. Vila och samla krafter. Låt barnen fixa hushållssysslorna.
    Jag hoppas att du kryar på dig snabbt.

    Kram

    18 december, 2010 kl. 01:28

Kommentera

