Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Oftast är det väldigt enkelt att glädja sina medmänniskor!!

Tänk så enkelt det är att glädja sina medmänniskor. Jag o några till på jobbet har alltid tomeluvor på oss o när vi jobbar dagen innan julafton men i år använder jag den till annat: 

Näevars har inte tid i år att leta fram den. Har lite annat att styra med men jag kanske köper en ny att ha på jobbet. Det borde nästan ingå i våran outfit dagen innan tycker jag.

Och på nyårsafton har vi alltid partyhattar.. Sånt uppskattas av kunderna!! Det känns lite då att det är en speciell dag.

Det behövs oftast så lite för att göra en annan människa glad o kom ihåg att ett leende smittar!!

 Och nu drar de flesta av er på smilbanden eller hur!? Ni ser vad enkelt det är att förgylla tillvaron för någon annan…

12 svar

  1. Jättekul ju. Det förgyller nog mångas dag..

    20 december, 2010 kl. 09:43

  2. Sant 😉

    19 december, 2010 kl. 09:09

  3. Sånt uppskattas alltid!! 🙂

    19 december, 2010 kl. 04:46

  4. Verkar som man kan ha tomteluvan till mycket. Kramiz

    19 december, 2010 kl. 04:31

  5. Jag önskar det en fin sista Advent också. Hoppas att du blir frisk!

    Kram/Gilla

    19 december, 2010 kl. 12:27

  6. Hare gott och krya på dig! Ja, jag skrattade! 😀

    Kramen!

    19 december, 2010 kl. 09:16

    • Tofflan: Tack så mkt

      19 december, 2010 kl. 12:22

  7. Vad roligt!
    Ja…det behövs så lite för att göra livet lite roligare för andra.
    Bra jobbat!
    Och MIG gjorde du glad då du sa att vi vårdare hade rätt.
    Tack för det svaret. Du ska tro att jag ska prata med sköterskan till veckan.
    Kram på dig!

    19 december, 2010 kl. 08:37

  8. Så sant!

    19 december, 2010 kl. 08:33

  9. Haha, tag bild på dig med tomteluvan!

    18 december, 2010 kl. 11:52

  10. Suveränt påhitt. Jag skulle bli glad jag med om jag träffade på såna trevliga tjejer på apoteket eller nån annanstans.

    Kram/Gilla

    18 december, 2010 kl. 10:32

  11. Jepp, nu har du väldigt rätt i det du skriver. Det behövs så lite för att få en människa på lite bättre humör. Ha en bra advent!

    18 december, 2010 kl. 09:54

Kommentera

