Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Det blev inget julgodis idag!!

Det räckte med att gå upp till affären sen var jag helt slut. Vi får väl se imorgon. Jaag handlade massor godis åt han istället. Det var ju inte lika bra men det dög iaf…

4 svar

  1. Det är några dagar kvar till jul än så ni hinner 😉

    21 december, 2010 kl. 09:03

  2. Men jag som blev så glad för Filips skull!

    21 december, 2010 kl. 01:21

  3. En insats från en hjältinna! Han fick sitt godis i alla fall 🙂

    sv: Jag borde inte sjunga. Men jag har svårt att låta bli.

    20 december, 2010 kl. 11:30

  4. det är lika gott ändå vet du
    kramar

    20 december, 2010 kl. 05:45

Kommentera

