Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Rapport från en sjukstuga!!

Filip är också hemma o sjuk idag. Han är helt förtvivlad stackaren för de har sin julavslutning idag. De har gjort hembakt godis att bjuda på. Och jag som redan i ett tidigt skede bestämde mig för att fokusera på flytten o strunta i allt bak. Nu får jag lägga åt sidan att inte jag heller är bra o göra lite godis med honom.. Vad gör man inte för sina barn?!

10 svar

  1. Å stackarn.. Den värsta tänkbara dagen att vara hemma sjuk! Tur att det blir lite godisbak hemma istället..

    21 december, 2010 kl. 09:03

  2. En sann mor de! ❤

    21 december, 2010 kl. 01:18

  3. Allt gör man känns det som ibland.

    20 december, 2010 kl. 07:28

  4. stackars Filip som missar skolavslutningen

    20 december, 2010 kl. 05:44

  5. Se nu till att krya på er. Kramiz

    20 december, 2010 kl. 05:38

  6. Det är ganska gott med godis även om det inte är hemlagat. Sen är det så att när man är sjuk så har man obegränsad tillgång till glass, jag hoppas du köpte det också?

    20 december, 2010 kl. 05:19

  7. Varför är barn så sjuka? Två av Annas har däckat i feber idag…

    Kramen!

    20 december, 2010 kl. 04:15

  8. Klart du ska vara snäll och göra det – det är ju i alla fall jul 🙂

    sv: Men jag HAR ju sjungit den fina sången. Lyssna och ”njut” :

    http://amacasa.wordpress.com/2010/12/17/svaret-pa-sangrebusen/

    🙂

    20 december, 2010 kl. 04:05

  9. Är det inte lite typsikt – när han nu sett fram emot något så blir det inte av 😦 Sjukstuga även här…
    Lycka till med flytteriet!

    20 december, 2010 kl. 11:31

  10. Man gör allt för sina barn!
    Hoppas ni får en mysig stund tillsammans.

    Kram

    20 december, 2010 kl. 11:19

Kommentera

