Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bomber o granater!!

Den här låten är så jäkla suverän. Det var  Ellsan som introducerade mig för den för ett par veckor sen. Ganska många veckor sen faktiskt men det är svårt att lära gamla hundar sitta 🙂 Hon har väl tröttnat på den nu..

Om ni är lika tröga som mig så börjar låten efter 30 sek.

Inte blir den sämre av att Damon är med. Hot Hot Hot.. Vampire Diaries o Spartacus är de enda serier jag följer

11 svar

  1. ÄLSKAR DEN LÅTEN! 😀

    23 december, 2010 kl. 02:35

  2. Skitbra låt!
    Men jag tycker han som spelar Damian kunde få ha huvudrollen istället. Mycket finare att vila ögonen på ju 🙂

    22 december, 2010 kl. 10:12

  3. den va ju jättebra!

    21 december, 2010 kl. 09:33

  4. Han ser ut som en ung Rob Lowe! 🙂

    SVAR: Absolut! Varenda gång de är sena så kräver jag. Har på så vis betalt 2 st månadskort i år. Fast i längden fungerar ju inte det heller, man tröttnar ju liksom på att det ALLTID går åt skogen! (nästan 1500 spänn)

    21 december, 2010 kl. 09:33

  5. Bomber & granater!! – inte visste jag att du var kapten Haddock-fan!! … Tintins kumpan – som ju hellre drack än lyssnade på musik – lanserade ju en massa ”kraftuttryck”.

    21 december, 2010 kl. 08:49

    • Bengt: Haha det visste jag inte att det var därifrån uttrycket kom

      21 december, 2010 kl. 11:48

  6. Gun

    Jättebra! Jag har inte hört den förut tror jag.

    21 december, 2010 kl. 08:32

  7. Gun

    Jag ska lyssna lite senare, när vi inte kollar på tv.:D

    21 december, 2010 kl. 07:40

  8. Den var inte helt fel. Kramiz

    21 december, 2010 kl. 05:53

  9. 2 underbara serier… Har sett dem båda 🙂 Eller ja, vampyrerna är ju inte slut än 😉

    21 december, 2010 kl. 05:46

  10. Dumt att musiken började så sent. Då var jag nästan trött på att vänta. 🙂

    Svar: DU och AMA

    Kram/Gilla

    21 december, 2010 kl. 04:55

Kommentera

