Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hollywoodfruns hitlåt!!

Hittade denna inne hos Roggan o vad ska man säga?! Taskig verklighetsuppfattning! Om karikaristisk röst är allt som behövs kanske jag ska slå mig ihop med Ama o göra hitmusik  🙂 Lyssning sker på egen risk o rekommderas inte säger hon men tänk vilken hit det skulle bli..

12 svar

  1. Men nu räcker det väl ändå va??
    Hitlåt my ass 😉

    22 december, 2010 kl. 10:09

  2. Gun

    Jag såg det där, inte klokt att hon har sån brist på självkritik, haha, knäppskalle som tror det ska bli världens hit..

    21 december, 2010 kl. 07:39

  3. Vilken duo ni skulle bli du och Ama, jag kunde bli er manager vad sägs om namnet Amaklopp. Ni skulle slå något fruktansvärt bra. Eller kanske inte. Kramiz

    21 december, 2010 kl. 05:56

    • Roggan: You never know.. Vi kannske skulle vara skitbra!!

      22 december, 2010 kl. 12:01

  4. Hahaha! Klart vi ska slå oss ihop och göra hitlåtar, det kommer att bli skitbra 😀

    21 december, 2010 kl. 05:20

  5. Jag såg klippet igår och jag tyckte det var pinsamt å hennes vägnar! Självinsikt är en dygd!

    21 december, 2010 kl. 01:51

  6. Så är det nog att Metro har tappat en massa medlemmar, för att det inte fungerar ordentligt.

    Kram/Gilla

    21 december, 2010 kl. 01:29

  7. SVAR: Ja sista veckan jag jobbade så var jag tvingad att ta taxi 3 av 5 nätter till jobbet. Bussarna dök helt enkelt inte upp! :/

    21 december, 2010 kl. 01:02

    • krulli: fy vad dåligt. har du krävt dem på ersättning?

      21 december, 2010 kl. 01:24

  8. Ama var ju mycket bättre än Hollywoodfrun. Den hon har absolut ingen sångröst alls.

    Kram/Gilla

    21 december, 2010 kl. 12:39

    • Gilla:jag håller med dig om att ama är mkt bättre

      21 december, 2010 kl. 04:19

  9. Det är nog det fina och nackdelen med att bo i USA, man lär sig inte alls någon självkritik.

    21 december, 2010 kl. 12:37

Kommentera

