Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ärligt eller bara taskigt!!

Det här är en bild på decdias julgran:

Och då skrev jag att det måste vara granen gud glömde 🙂

Hon tyckte att jag var taskig då 🙂 Det är en hårfin skillnad mellan att vara taskig och ärlig!!

Fast hon visste ju att jag skoja o hon skojade för hade det varit så att hon tyckt att hon hade köpt världens finaste gran hade jag kommenterat ett annat inlägg..

12 svar

  1. Här finns ingen gran att reta sig på, inte ett barr. Kramiz

    23 december, 2010 kl. 01:05

  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA är de där Dianas gran!?!?!? hahahaahhahaa

    23 december, 2010 kl. 02:52

    • Ellis: Det var ju bra att jag inte var ensam då om att se det roliga 🙂

      23 december, 2010 kl. 11:50

  3. hihi! men den vaar ju fin, tyckte jag. 😛

    23 december, 2010 kl. 02:00

  4. Ja, nån gran får du inte se hos mej annat än såna jag har ”lånat” nån annanstans. Vi har nämligen inte plats till nån. Två rum o kök och massvis med möbler.

    Svar: Jag tackar och bugar och bockar.

    Kram/Gilla

    22 december, 2010 kl. 09:37

  5. Får se vad du säger om vår gran sedan 😉

    22 december, 2010 kl. 08:35

  6. Vad ska du då säga om min gran =)
    Det är så skev och snedvriden att man bara måste älska den!

    22 december, 2010 kl. 07:48

    • Inna: Din gran är ju *host *host charmig 🙂

      22 december, 2010 kl. 08:02

  7. Den är UNIK och kräver kärlek precis som alla andra granar vill ha. Bah!

    22 december, 2010 kl. 07:42

    • Diana: Klarar du av den då då med tanke på dina orkideer?

      22 december, 2010 kl. 07:44

      • Orkidéerna kommer nog kastas… har inte tålamod till att vänta ett år eller vad det tar tills de ev blommar igen.

        22 december, 2010 kl. 08:11

      • Diana: Mina har blommat efter ngn månad igen. De jag inte klippt då trodde att man skulle göra så men nu har Ellis lärt mig

        22 december, 2010 kl. 08:41

Kommentera

