Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Det är tur att jag har barnen!!

Och tur att jag packat lite då o då annars hade jag fått kalla in mina vänner men de klarar sig nu 🙂 Har inte orkat packa alltför mkt bara för febern.  Det har blivit lite grann emellanåt.

Emelie har packat ner allt i vitrinskåpet o Filip har packat ner hela sitt rum. Iofs var det inte så mkt  för honom att packa för han vill inte ha kvar sina leksaker. Jag glömmer att han med är stor. Grannens unge blev glad iaf- han har fått 2 sopsäckar med leksaker. Och så har jag en pojkcykel i förrådet som jag kan ge bort med. Nästan så jag känner mig som en tomte..

12 svar

  1. Kan tänka mig att han blev glad! Så många nya leksaker. När flyttar ni?

    23 december, 2010 kl. 08:57

  2. En snäll tomte! 😀

    23 december, 2010 kl. 02:48

  3. ta inte ute dej helt nu.

    Kram

    22 december, 2010 kl. 11:13

  4. Men stackare… Hoppas du överlever! Och barn ska utnyttjas till barnarbete!

    Kramen och krya på dig!

    22 december, 2010 kl. 05:53

    • Tofflan: Synd att det krävs vissa uppoffringar från mitt bankonto bara 🙂

      22 december, 2010 kl. 08:13

      • Aj shit då! Så det funkar inte med morötter och lördagsgodis längre..?

        Kramen!

        23 december, 2010 kl. 09:49

  5. Oj håller du på att flytta mitt i julstöket, håller tummarna att det går smidagare än smidigast !!

    Go jul

    22 december, 2010 kl. 04:59

  6. fast nu gick det klockrent hoppas jag 🙂

    22 december, 2010 kl. 03:39

  7. Vad underbart att få vara tomtemor vid dessa tider, bara luvan som fattas 😉

    22 december, 2010 kl. 03:06

  8. Tycker att du varit en mycket snäll tomte. Kramiz

    22 december, 2010 kl. 02:38

  9. Så fina barn du har!
    Det är synd att jag bor så långt ifrån, för annars hade du fått massor av hjälp!

    Kram

    22 december, 2010 kl. 02:10

  10. håller alla på att flytta:)

    Var ett tag sen jag kikade in till dig.
    Hoppas allt är bra.

    Ska läsa ikapp lite.
    Stor varm kram

    22 december, 2010 kl. 01:59

Kommentera

