Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Anledningen till varför vi firar jul

Jungfru Maria var villig och våt ropa på Josef att nu är jag kåt.

 Josef gav Maria ett saftigt pull och detta är grunden till att vi firar jul.

9 svar

  1. Nightmare

    ha ha ja du har fortfarande svar på tal.. 🙂

    29 december, 2010 kl. 09:35

    • Nightmare: Ja den dagen då jag inte har det så är jag nog senil 🙂

      30 december, 2010 kl. 09:52

  2. Nightmare

    Hm nu har du absolut passerat ramen angående familjeblogg så nu kanske det dyker upp lite bilder också 😉

    24 december, 2010 kl. 11:40

    • Nightmare: Haha jja bilder på snygga män är jag duktig på att hitta men jag tror inte att du är rätt målgrupp för dem 🙂

      24 december, 2010 kl. 10:30

      • Nightmare

        Nää bilder på snygga män kan jag klara mig utan 😉

        25 december, 2010 kl. 09:15

      • Nightmare: Ja du kanske men inte jag 🙂

        28 december, 2010 kl. 11:21

  3. Jaha – det var så det var 🙂

    Hoppas du får en underbar julafton!
    GOD JUL och Kram på dig 🙂

    24 december, 2010 kl. 09:52

  4. Du är makalös =)

    God jul till dig!
    Jag hoppas att du och barnen får en fin julhelg.

    Kram

    24 december, 2010 kl. 09:19

  5. Japp, det är sant det.
    Nytt inlägg ute nu förresten, denna gång om bl a ”antirasisters” inställning till julen.

    24 december, 2010 kl. 01:22

Kommentera

