Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Är jag skillad eller skillad!?

Du vet att det inte är sanningen sa Filip 🙂 Jag undrar om Tomten dyker upp hos honom imorgon?!

Jag upptäckte förut att jag inte hittar mitt bankort. Emelie fick låna det igår när hon gick o handlade mjölk o jag vet att jag fick tillbaka det men jag kan för mitt liv inte hitta det. Det var bara att åka ner till banken idag. Inte rätt dag kan jag säga. Kaos är milt uttryckt. Inte mkt folk på banken men gud vad folk det var på stan.. Inte lätt att hitta p-plats o folk körde som de hade djävulen i hasorna. Och så har jag varit o hämtat nycklarna till min nya lägenhet. Petra o Helen har kört lite grejer o hängt upp lite. Min energi går på sparlåga fortfarande då jag har feber. Tur att man har vänner o barn som ställer upp. Och även min mamma, skall icke förglömmas. På söndag kommer det stora flyttlasset att gå

6 svar

  1. Jag var också på banken dan innan julafton. Ja, ensam var man då inte..!

    Hoppas du hittar kortet. Inte kul när sådant försvinner..

    Du får knäppa lite kort på nya lägenheten sen. Tror inte bara jag är nyfiken..

    God fortsättning

    26 december, 2010 kl. 11:57

  2. Men om hon gav dig de borde de ju va hemma?? Du borde ju leta liiiite mera innan du gick till banken?

    25 december, 2010 kl. 03:20

    • Ellis: Jag har letat. Antagligen ligger det i en av kartongerna

      28 december, 2010 kl. 11:30

  3. Kikar in för att önska dej en God Jul och en bra helg 🙂
    Ta inte ut dej totalt nu!
    Kram

    24 december, 2010 kl. 06:47

  4. Skickar dig extra kraft och kramar och önskar dig och barnen en riktigt god jul innan flytten!

    24 december, 2010 kl. 01:09

  5. Så hemskt att inte hitta kortet. Nu är nog klockan så mycket att du förhoppningsvis har haft tid att hitta det.

    Det blir väl härligt att komma iväg med flyttlasset?

    Nu är det Julafton, så jag ger dej en STOR julekram.

    Gilla

    24 december, 2010 kl. 12:22

Kommentera

