Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Uschattan!! Nu är jag ”kolliderad”!!

Sitter nu i fåtöljen med värkande fötter o ganska trött. Har precis blivit färdig med allt. Ja i stort sett. Rom byggdes ju inte på en dag… detsamma gäller här. Lite småplock finns det kvar men tavlor,porslin,möbler mm är på plats. Inga säckar eller kartonger kvar. Jag har t om varit förutseende och valt ut min gemål. Nu ska jag bara fråga honom om vi kan tidigarelägga våran pensionsplan..  Alla bör vi ha en pensionsplan har jag hört 🙂

Nu blir det kväller här men imorgon så ska jag börja besöka era sidor igen. Det är ngt jag ser fram emot. Att bara sitta o läsa massor ni har haft för er.

Sleep well och remember händerna under täcket!!

16 svar

  1. Duktigt jobbat!

    6 januari, 2011 kl. 04:50

  2. Så skönt att du kommit i ordning. Skönt när det inte finns en enda kartong kvar. Nu kan du helt enkelt bara bo in dig 🙂
    Så bra att du valt ut din karl redan. När flyttar han in? 😉

    6 januari, 2011 kl. 08:45

  3. Under täcket. Check 😉

    5 januari, 2011 kl. 10:01

  4. Händerna är alltid under täcket.

    sv: han hörde av sig och jag blev flyförbannad. de här året skulle ja bli han fri hade jag tnkt, bort me all skit. och så fort de blir 1 januari så hör han av sig. BLIR SÅ LESS!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Så jag hörde av mig igår o frågade varför människan var så onödig.

    fick ”Ville”

    ät bajs säger jag då.

    Jag har ett nytt liv o hålla reda på.

    5 januari, 2011 kl. 06:39

  5. Nightmare

    Bra du börjar hitta rätt i lägenheten och även att du hittat din gemål.. och har alltid händerna under täcket.. 😉

    5 januari, 2011 kl. 02:05

    • Nightmare: Han vet inte om att jag tänkt tidigarelägga planen om giftermål 🙂 Näevars jag o en av mina bästa vänner skojade om att vi skulle gifta oss när vi fyllde 65

      5 januari, 2011 kl. 05:03

  6. Överansträng dig inte nu. ramiz

    5 januari, 2011 kl. 12:23

  7. ulliplayer@spray.se

    Låter som om du satsat på att göra allt på en gång. Jag är mer sån att så fort själva flytt och städ är klart sen kan man greja efter hand. 🙂

    5 januari, 2011 kl. 09:35

  8. God Morgon!
    Det tar sin lilla tid att få riktig ordning, men här är det på god väg 🙂
    Kram

    5 januari, 2011 kl. 06:56

  9. Skönt att det mesta är på plats!! De brukar annars vara supereffektivt i början, senare får man pyspunka och når inte helt i mål….

    Kram!

    4 januari, 2011 kl. 11:49

  10. Oj vad du har varit duktig! Men du… det där med gemålen har jag missat… Nåt du vill berätta mer om???????
    Kramen! 😀

    4 januari, 2011 kl. 11:36

    • Tofflan: Bara på skoj. En kompis

      6 januari, 2011 kl. 11:49

  11. Ja, jag har ”krockat” jag också, det blir sängen strax.
    God fortsättning på det nya året förresten, har skrivit tre inlägg sedan nyårsafton.
    Ta en titt, vetja.

    4 januari, 2011 kl. 10:40

  12. låter härligt att du börjar bli klar med allt
    sov nu gott – kramar

    4 januari, 2011 kl. 10:25

  13. Skönt att du börjar få ordning.
    Händerna på täcket har jag aldrig fattat. Är det för att det inte ska glida av;)

    Kram

    4 januari, 2011 kl. 10:03

    • Inna: Haha du har en poäng där

      4 januari, 2011 kl. 10:32

Kommentera

