Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nervous breakdown!!

Har inte kopplat in min telefon än för när Royne skulle göra det upptäckte han att det var något fel på modemet. Så jag fick börja med att beställa ett nytt. Jag fick det i veckan o då Royne är sjuk tänkte jag att jag skulle göra det själv. Ja tjena säger jag bara.. Sladdar till förbannelse och ett tekniskt kunnande som möjligen sträcker sig till uppladdningsbara saker…

Jag ringde Telia för ett ev byte men det är ju mkt dyrare att ha telefonen där så jag ringde Annelie så hon fick involvera sin man. De kommer imorgon. Pheew!! Han tycker t om att sånt är kul!! Ja alla har vi våra böjelser!!

(Som jag lånat av lady Diana)

8 svar

  1. Skönt att det finns såna gudomliga personer. Kramiz

    6 januari, 2011 kl. 08:55

  2. Jag har ockås såna vänner, som tycker sånt är kul. Dom är bra att ha 🙂

    6 januari, 2011 kl. 08:46

  3. Skönt när folk kan hjälpa!

    Jag är kär i en låt!
    DU kommer bli stolt

    Tracy Chapman – Fast car.

    6 januari, 2011 kl. 01:40

  4. tur att det finns en del med sådana böjelser 🙂
    kramar

    5 januari, 2011 kl. 07:24

  5. Jag har ju tur, för Sibbe har en svärson, som är yrkesman. När jag hade strul tidigare och hela familjen var här, så satt han vid min dator hela tiden och grejade. När jag sa: Det var ju inte meningen att du skulle jobba. Han sa: Se det som att jag är en nörd. Han älskar att ordna med prylarna.

    Nyss hade jag inte kontakt över modemet, men jag har lärt mej att koppla bort både modemet och routern ett tag och sen sätta igång dem igen. Vips så var jag ute på nätet igen.

    Jag har fått höra, att det kan bero på att antingen modemet eller routern är för gamla. Men som sagt. Det är skönt med folk som kan hjälpa till.

    Kram/Gilla

    5 januari, 2011 kl. 06:49

  6. Chaaa! Bilderna jag tar är hela men jag trimmar upp skärpan på dem i vilket program som helst. Det programmet som kan göra iordning bilder. Var det någon speciell bild du tänkte på?

    5 januari, 2011 kl. 06:34

  7. Det är inte så svårt och det finns förmodligen en manual till modemet?
    fats jag har ju ett visst teknikintresse och besatt av att klara mig själv =)

    Bra att du får hjälp när du vill och behöver!

    5 januari, 2011 kl. 06:02

  8. Tack och lov finns det dom som älskar att göra sånt som man är okunnig på … hehehe 🙂

    5 januari, 2011 kl. 05:11

Kommentera

