Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Com Bort!!

Fam. R var här förut o kopplade in min telefon.Har du Com Bort sa Micke. Haha det kan jag ju hålla med om att det borde heta istället för Com Hem!! Visste inte vilka sladdar jag skulle använda då de låg i en påse o tv:n redan var inkopplad till modemet. Bruksanvisning hade jag iofs kom jag på men jag är väl som de flesta andra o inte tittar däri. Annelie brukar alltid fråga mig när ngt inte funkar om jag har tittat i boken med de stora bilderna 🙂

Helen var här förut o fikade. Då såg hon en av grannarna som antagligen är en ensamstående pappa. För hon såg ingen kviga som hon sa 🙂  Hon började dansa o sjunga här i köket.

– Vad gör du? sa hennes son.

– Vi måste ju göra ett gott intryck om han tittar.

Ja, bestående i alla fall 🙂

13 svar

  1. Snällt att bjuda på en show för grannarna 😉

    8 januari, 2011 kl. 01:49

  2. Haha han kanske kan hjälpa dig med snablarna annars?

    7 januari, 2011 kl. 10:40

  3. Perfekt namn 😀

    7 januari, 2011 kl. 09:49

  4. Haha lika galen som dig!

    7 januari, 2011 kl. 02:07

  5. Ha ha, com bort hade jag aldrig hört förut, men det var ju skitbra! Allt kommer bort utom deras fakturor som ALLTID kommer fram – trots att de inte levererar nåt annat, liksom…
    Kram!

    6 januari, 2011 kl. 11:36

    • Tofflan: Så sant så sant!!

      8 januari, 2011 kl. 01:17

  6. Nej min vän! Jag stavade inte fel, för vi brukar säga att vi är passionärer. Så det så! Gult år, vad kan det vara? Det var väl en felsägning i alla fall.

    Kramar i mängd från din kompis/Gilla

    6 januari, 2011 kl. 11:08

  7. Ja minsann, alla har vi våra parningsritualer… 😛

    6 januari, 2011 kl. 10:39

  8. Haha com bort var bra hahaha kram

    6 januari, 2011 kl. 10:15

  9. Skönt att ha folk som hjälper till med både det ena och det andra. Bruksanvisningar är ju bland det mest obegripliga som helst, när det gäller normala människor.

    Kram/Gilla

    6 januari, 2011 kl. 09:57

  10. Det där med att installera eller koppla in saker brukar jag oftast överlåta till någon annan. Hoppas det funkar nu iaf då.

    6 januari, 2011 kl. 09:39

  11. Hahaha Härliga vänner du har =)

    I mitt hus är det ont om lediga karlar och dålig omsättning i lägenheterna också.

    Kram

    6 januari, 2011 kl. 09:32

  12. Undras om man gör ett gott intryck eller bara knäppt intryck om man dansar runt och sjunger?

    6 januari, 2011 kl. 09:24

Kommentera

