Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Att sova eller inte sova. Det är frågan!!

Filip o Tobbe var i princip  vakna hela natten så när fam. R kom hit o höll på med telefonen o därmed modemet så att TV-utsikten blockerades så passade de på att gå in i rummet för att sova en stund. Vad de inte räknat med var familjens lilla charmtroll på 3 år år:

 Killaj det är mojjon nu..

De orden upprepades inte bara en gång 🙂 De tyckte att hon var ganska jobbig, haha.

Nu ska jag knyta mig. Har så många sidor jag vill besöka men jag inner inte med alla idag. Sorry

8 svar

  1. haha stackar killar då. Men hon har ju rätt.. På morgonen ska man ju inte sova 😉

    8 januari, 2011 kl. 01:51

  2. Hehehe. Småbarn är för goa!! i morgon skall jag till göteborg för att träffa mina små charmtroll 🙂

    7 januari, 2011 kl. 05:44

  3. Hon trodde väl helt enkelt att dom inte visste vad klockan var. *S*

    7 januari, 2011 kl. 02:32

  4. hahaha – treåringar är superschyssta 🙂
    kramar

    7 januari, 2011 kl. 11:02

  5. Nej jag fick ingen förståelse för att det sker hedersmord utan mer en förståelse kring varför det händer, stor skillnad. Det finns inget som ursäktar det.

    Mmm, det är tråkigt att han inte finns mer men han har det bättre där han är nu!

    7 januari, 2011 kl. 10:40

  6. Jag undrar just om killarna tyckte att hon var ett charmtroll………..

    Kram/Gilla

    7 januari, 2011 kl. 10:17

  7. Hahaha! Vilket gulligt störande element 🙂

    7 januari, 2011 kl. 09:48

  8. Hahaha bebisar är goa!

    7 januari, 2011 kl. 01:41

Kommentera

