Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jävla IKEA-skit!!

Varför är man så totalt dum i huvudet att man går o köper en billig, omonterad taklampa till Filips rum när man vet att den logiska o tekniska kunskapen saknas. Avskyr att behöva ringa mina vänner o be om hjälp när det gäller såna här jävla skitsaker!! Jag vill kunna själv!! Fan, jävla skit, bajs-Orvar. Jag kan mer svordomar om ni vill lyssna!? Och så är jag förbannad på barnens pappa också. Han skulle gå med Filip på stan idag men det var ju Tour de ski!! Bra att du lärt dig prioritera sa jag bara. Filip bryr sig inte hejdlöst för han är hos en kompis o eftersom inte han bryr sig så borde ju rimligen inte jag lägga negativ energi på det men det är lättare sagt än gjort… Fan vad lätt det är att tappa sin självbehärskning när man håller på med grejer från sIcK-EA!!

11 svar

  1. Stora djupa andetag.. Andas in åsså ut.. 😉
    Men jag förstår att du blir irriterad. Tour de ski är alltså viktigare..??

    9 januari, 2011 kl. 08:45

  2. Nightmare

    Ikeas saker är ju ganska enkla att montera ihop bara man använder lite fantasi, en slägga, och en stor tub lim 😉

    9 januari, 2011 kl. 08:09

    • Nigtmare: Haha exakt de grejer jag hade 🙂

      9 januari, 2011 kl. 11:46

  3. jag älskar att skruva ihop IKEA-möbler
    kramar

    8 januari, 2011 kl. 08:28

    • ansepanse: Du borde varit här då!!

      8 januari, 2011 kl. 09:33

  4. Ojoj nu andas vi lungt här va sötmor?

    8 januari, 2011 kl. 05:04

    • Ellis: Det värsta har passerat nu 🙂

      8 januari, 2011 kl. 05:22

  5. Du kunde ringt mej, så hade jag fixat det 😉
    Kram

    8 januari, 2011 kl. 04:50

  6. Kalla på mej! Jag är den i vår familj som ordnar med tekniken. 😀

    Kram/Gilla

    8 januari, 2011 kl. 03:22

  7. festinalente1

    Personligen räcker det att företagsnamnet nämns, för att den sakta börja krypa allt kallare kårar längs den väl inbäddade ryggraden.
    Besök finns inte på min topp-100 över ”livets väsentligheter/gör livet lyckligare”-lista.
    Livet har sina prövningar.

    8 januari, 2011 kl. 02:12

    • festinalente: Haha inte ens på topp tusen kommer de med

      8 januari, 2011 kl. 02:43

Kommentera

