Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

När jag vaknade imorse..

..hörde jag denna sång i huvudet. Har inte lyssnat på den på år och dag men nu har jag tagit igen det med råge:

8 svar

  1. Jag satt och nynna på Whats love got to do with it hela morgonen o log inombords hahaah

    9 januari, 2011 kl. 12:41

  2. Det var en bra låt. Kramiz

    9 januari, 2011 kl. 11:38

  3. den tror jag inte jag hört någon gång förut
    kramar

    9 januari, 2011 kl. 10:29

  4. Ibland kommer låtar upp i huvudet och man kan bara inte släppa dem 😉

    9 januari, 2011 kl. 08:39

  5. Vissa låtar fastnar i huvudet, vilken skön rulltrappa i inlägget under, ha en fin dag nu

    9 januari, 2011 kl. 06:35

  6. Vill inte ha stereon på min nya skänk det ser så fullt ut så skall sätta den i ett annat hörn och måste därför köpa något den kan stå på =)

    9 januari, 2011 kl. 12:07

  7. Åh underbara Kloppan! hade jag inte fallit för dig tidigare så gör jag det nu!
    Marillion är så bra! Med Fish så klart!

    8 januari, 2011 kl. 11:52

    • Inna: Haha´jag har mina moments 😉

      8 januari, 2011 kl. 11:55

Kommentera

