Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nu funderar jag allvarligt på att ringa en livlina men…

Jag vill själv!! Kan själv sa hon som är i trotsåldern!  Eller är det övergångsåldern 🙂 Har satt ihop lampan. Inga konstigheter när man inte försökte sig fatta på bruksanvisningen men så  var det en jäkla sockerbit medskickad. Sånt där fattar inte jag mig på så nu har jag skruvat ísär den befintliga kontakten o ska skarva dit den nya sladden  tänkte jag. Vad är det värsta som kan hända när jag slår på strömmen om det är fel? Proppen går? Eller kan det börja brinna?

9 svar

  1. Nightmare

    Händer inte så mycke om det är en vanlig taklampa med två trådar men bra du låter någon annan fixa det.. 🙂

    9 januari, 2011 kl. 08:19

    • Nightmare: Ja det känns lite säkrare. Och så riskerar ju inte jag ngt 🙂

      9 januari, 2011 kl. 11:45

  2. det kan inte bli så farligt säger J finns det bara två trådar så händer inget, det är om det är jordat med tre trådar som det kan hända grejor
    kramar

    8 januari, 2011 kl. 08:36

    • ansepanse: tar det säkra före det osäkra o låter pappa testa först 🙂

      8 januari, 2011 kl. 09:37

  3. Typ det kan hända.

    8 januari, 2011 kl. 05:17

  4. U can do this!

    8 januari, 2011 kl. 05:08

  5. Proppen går!

    Kram

    8 januari, 2011 kl. 04:49

  6. Det kan gå en propp, ja och du kan få en jädra stöt! Gör inget farligt, be nån om hjälp, snälla!!!!!
    Kramen!

    8 januari, 2011 kl. 04:46

    • Tofflan: Jag ringde Tommy som också tyckte att jag skulle låta bli

      8 januari, 2011 kl. 06:04

Kommentera

