Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

The only way is up!!

Kul bild som jag skulle skicka till en bloggvän men det gick inte. Hoppas att hon ser den här!! Och erkänn att du gillar min rubrik Hurtan!!

Det här är en av ”mina” låtar:

10 svar

  1. Åh, den låten ! Tack ! Älskarn !

    9 januari, 2011 kl. 03:23

  2. PS Rubriken glömde jag ju kommentera, den är bra! 😀

    9 januari, 2011 kl. 02:17

    • Tofflan: javisst var den bra

      9 januari, 2011 kl. 10:45

  3. Den rulltrappan vill jag åka i. Kramiz

    9 januari, 2011 kl. 11:39

  4. ja, det var en bra låt 🙂 gillar den också
    kramar

    9 januari, 2011 kl. 10:28

  5. Svar: Jag hade inte broddarna på, när jag gick ut med Noack sist, men på ett ställe fick jag ta det extra försiktigt för det var glashalt.

    Kram/Gilla

    8 januari, 2011 kl. 11:08

  6. Sketläcker bild, juh! Kan du inte mejla den till mig? Eller nej, jag kan ju faktiskt kopiera den från din blogg! 😀

    Kram och tack!

    8 januari, 2011 kl. 11:01

  7. Härlig rulltrappa! Så borde alla se ut! 🙂

    8 januari, 2011 kl. 11:00

  8. åh vilken läcker rulltrappa:)
    Ska lyssna på låten också.

    Jag tror också det beror på saknaden av kompisarna, blir bättre när sanna bär runt på honom:)
    Nu vet hon hur det är att ha småbarn.

    kramisar

    8 januari, 2011 kl. 10:52

  9. Synd bara att inte rulltrappan var igång. Det hade blivit nåt!

    Kram/Gilla

    8 januari, 2011 kl. 10:38

Kommentera

