Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Pälsmössan!!

Efter inatt ligger Svinto väldigt  bra till för att bli pälsmössa. Jävla katt!!

And now off too work… Kanske jag hinner besinna mina mordiska tankar där..

10 svar

  1. Ville Svinto inte sova? 😉
    En sån pälsmössa har jag. Mycket skön! 🙂

    16 januari, 2011 kl. 09:32

    • Sussi: Det var snällt uttryckt!! Jag var färdig att ge honom avsked… men hhan klarade sig tack vare lång o trogen tjänst 🙂

      16 januari, 2011 kl. 09:10

  2. Hahaha awww

    15 januari, 2011 kl. 06:16

  3. ja det får vi nog allt hoppas.. 🙂 vad har han gjort då? jävlas om natten? det gör shaggy också.. kloar i soffan. jag säger till han, men han fattar inte. spelar dum, jävla katt…^^

    15 januari, 2011 kl. 03:21

  4. Aj då vad har han gjort nu då? De som liven. Nu ska jag åka till ett apotek och få råd. Kram

    15 januari, 2011 kl. 03:11

  5. Ibland ligger pälsprodukter nära till hands.

    15 januari, 2011 kl. 12:56

  6. Har katten varit olydig ? Kramiz

    15 januari, 2011 kl. 10:26

  7. Snygg! Kan du lägga ut mönstret sedan så jag kan göra en likadan. Eller ett par, tre stycken.

    15 januari, 2011 kl. 09:51

  8. Vad har den gjort nu då? Svar: jag brukar klara barnens smitta, jag tror att det är på pendeln som jag får mitt

    15 januari, 2011 kl. 09:46

  9. Livet med katter är aldrig tråkigt!
    Jag har ju 2 innekatter, men ibland önskar man att man kunde slänga ut dem. Lite svårt när vi bor på tredje våningen…

    Men ilskan går fort över och man älskar sin katt igen.

    Hoppas du får en bra dag på jobbet!

    Kram

    15 januari, 2011 kl. 09:29

Kommentera

