Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Premiär!!

Ja jag jan ju inte kalla mig expert på att elda, inte ens bra men vi fick fjutt på den iaf. Så ikväll har barnen grillat maschmallows och ostbågar.. Ingen underdrift att säga att det blev dimmigt. Fast jag körde spjälet åt bägge håll såg jag ingen skillnad på hur röken gick.

6 svar

  1. Du kanske bara behöver elda in den lite så ger sig röken.. Hoppas det i alla fall. Inte kul om det är igentäppt någonstans..

    16 januari, 2011 kl. 09:33

  2. VAD KUL med livebilder!

    16 januari, 2011 kl. 12:40

    • Ellis: Vänj dig inte. För det är så tråkigt att lägga in tycker jag

      16 januari, 2011 kl. 12:40

  3. anandino

    Ta all marshmallows o lägg i en skål i micron i typ en minut?
    Ät med sked o njuuuut ( gäller bara om man är under 20 år)
    Över 20 diskar… Blääää
    Men dina barn gillar detta….

    15 januari, 2011 kl. 11:12

    • dino: Haha tur att jag inte är över 20 då 🙂

      15 januari, 2011 kl. 11:22

  4. Men vad härligt!
    Och snart har du fått kläm på hur det funkar.

    Visst är det härligt med en brasa på vintern.
    Här regnar det typ nu. Gissa att det kommer att vara halkigt!

    Kram

    15 januari, 2011 kl. 10:43

Kommentera

