Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bloggtorka eller kreativt tänkande?!

En längre tid har jag undrat hur denna här damen har fått sitt namn. Har hon fått sitt namn efter ön som frihetsgudinnan står på? Vad tror DU?

7 svar

  1. Hahaha vilken underbar bild!

    19 januari, 2011 kl. 09:11

  2. Ellis-statyn kommer att bli mycket snyggare än kärringen som står där nu 😀

    19 januari, 2011 kl. 11:52

  3. Oj, jag är inte så utbildad på öar i usa, men däremot har jag själv drabbats av tillfällig bloggtorka, eller, idétorka kan man också kalla det.

    snygg vovve 🙂

    18 januari, 2011 kl. 10:43

  4. Ja, vad ska jag säga om denna damen? Känner inte henne. Jag menar inte att vara dum. Nåt var jag ju tvungen att skriva för att besvara ditt inlägg hos mej. Alltså:

    Svar: Ja, vovvar är märkliga har jag fått lära mej sen vi blev adoptivföräldrar till Noack.

    Jag tycker inte att det är så jobbigt med tvättstugan. Det är skönt att bli av med skiten. Som jag skrev, så var det mycket hundhår också.

    Kram/Gilla

    18 januari, 2011 kl. 10:01

  5. Haha jamen såklart – De planeras redan i tid att när jag dör skall de göra en staty av mig och ersätta frihetsgudinnan!

    18 januari, 2011 kl. 08:47

    • Ellis: såklart 🙂

      18 januari, 2011 kl. 08:55

  6. HAHAHAHAHA JAG DÖR!!!

    SV: Jag gillar inte de (andra apoteket) men de hade ingen kö medan de andra hade och jag hade ingen lust och stå och vänta så jag tog den snabba utvägen! 🙂 Söörri mother! 🙂

    18 januari, 2011 kl. 08:32

Kommentera

