Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Måndagsexemplar!!

Jag fick hem min nya dator i förrgår. Hur jag än försökte att installera musen gick det inte. Kanske dax att ta till plan B sa Petra, att läsa bruksanvisningen! Haha ja vad kan jag säga mer än att mina vänner känner mig bra!

Men det spelade ingen roll för det var ett måndagsexemplar så jag får åka ner o byta mus!!  Den till datorn alltså för den andra är inget måndagsexemplar 🙂

8 svar

  1. Antar att den andra funkar finfint!

    20 januari, 2011 kl. 03:54

  2. Är inte alla möss samma ?

    20 januari, 2011 kl. 02:12

  3. Tråkigt att det inte fungerade som det skulle. När man köper något nytt vill man liksom komma igång på en gång!

    19 januari, 2011 kl. 09:12

  4. Du kunde väl ha använt mobilen som mus – och musen som mobil? Det kunde ha blivit riktigt skojigt, kanske! 😆

    19 januari, 2011 kl. 08:20

  5. Är det inte vanlig plug and play? Funkar någon annan mus?

    19 januari, 2011 kl. 07:36

    • Inna: Det var ngn bluetooth variant. Datorn hittáde min mobil men inte musen.

      19 januari, 2011 kl. 07:47

  6. mm, det berodde inte på dig utan du hade helt enkelt fått fel eller hur

    19 januari, 2011 kl. 06:16

  7. Ja, mus och mus, vad pratar du om? Har du möss i köket? 😀

    Kram/Gilla

    19 januari, 2011 kl. 05:59

Kommentera

