Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nu ska jag vara lite kontroversiell! Jag är bättre än dig!!

4 svar

  1. 😦 Mum!! Jag fick Dalacin ist för Kåvepenin och GUUUD vad jag blev groggy o illamående av de… min mage bubblar o ja mår bajs 😦 skall ja må såhär skit????

    20 januari, 2011 kl. 06:11

  2. Hahaha det där är även mitt motto;) Jag är som du….bara lite bättre;) hahaha!

    20 januari, 2011 kl. 10:19

  3. Ehum… Det heter ”jag är bättre än du…” 😉

    Kram!

    19 januari, 2011 kl. 08:18

    • Tofflan: Trodde det 😀

      19 januari, 2011 kl. 09:01

Kommentera

