Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Veckans Rebus!!

En del andra kan ju så jag med kör en. Se om Ama kan klara den här:

                                                         — saw

                                                                                            på

10 svar

  1. När jag såg rebusen fattade jag inte ett dyft och kände mig verkligen som en dum blondin =)

    19 januari, 2011 kl. 11:06

    • Inna: Haha den var ju ganska lätt det var väl det som¨var felet. Filip o jag gjorde den

      19 januari, 2011 kl. 11:19

  2. Jag kan absolut inte lösa det. Inte Ama Casa heller. 😉

    Svar: Jaså varför snackade du så mycket om möss då? 🙂

    Kram/Gilla

    19 januari, 2011 kl. 10:47

  3. Oj rebus är jag mkt dålig på
    Hur har du det
    kram

    19 januari, 2011 kl. 10:47

  4. Vi SER på Harry Potter måste det vara 🙂

    19 januari, 2011 kl. 10:16

    • Bara Jag: Helt rätt!!

      19 januari, 2011 kl. 10:29

  5. Som vanligt är jag värdelös på rebusar..

    19 januari, 2011 kl. 09:14

  6. Eller Harry Polhead? Vem nu det är…

    19 januari, 2011 kl. 08:55

  7. Vi såg på Harry Potter 🙂

    (fast smajlisen var inte med i rebusen :-D)
    (inte den där parentesen heller)
    (eller den där andra… Äh, ni fattar va? 😉 )

    19 januari, 2011 kl. 08:54

    • Ama: Klart att vi inte fattar ett jota 😀

      19 januari, 2011 kl. 09:00

Kommentera

