Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Offentlig toalett!!

Håller på o rensar den gamla datorn. Hittade detta worddokument som jag har hittat hos stattinskan för över ett år sen men den är så jäkla rolig att jag är tvungen att dra den för er

Jag hade precist satt mig ner på toaletten

När jag hör en röst från toaletten bredvid som sa:

Hej hur mår du?

Jag är inte  precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten

Men jag vet inte vad som flög i mig får jag svaret:

Jo,då jag mår väl bra…

Och den andra killen svarade: Vad gör du för någonting då?

Vad var det för någon dum fråga tänkte jag och svarade:

Jo, jag är ute och åker med bilen lite…

Det enda jag har i tankarna är just nu att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån,

när jag hör mannen i båset bredvid ställer en ny fråga:

Kan jag komma över till dig sen?

Hövlig som jag är så svarar jag ändå:

Njae, det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte i dag…

Då hör jag killen bredvid nervöst säga:

Du, kan jag ringa upp dig senare

Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig…

Hej då…

7 svar

  1. Försöker att inte skratta HaHaHa
    då jag HiHi inte vill få ont i bröstet HeHe.

    Kalla mig inte Mr. Stevie (efter Mr. Bean) 🙂
    däremot Master Stevie

    Tykkert’s kompis kommer också att vara med snart.

    7 februari, 2011 kl. 09:29

    • Stevie: Det lutar åt mr Stevie 🙂 Rätt gulligt faktiskt

      8 februari, 2011 kl. 12:13

  2. De fan INTE mitt fel att hon satt o stirra på mig då hon ställde frågorna!!

    21 januari, 2011 kl. 06:17

  3. Hahahahaha jag har faktiskt råkat svara en tjej med hörlurar i öronen…………. hahahahhaha

    21 januari, 2011 kl. 06:16

  4. Också jättebra! Tack för att jag fick flina lite!
    Kram!

    21 januari, 2011 kl. 03:48

  5. Hahaha. Fattade ända från början ungefär hur den skulle sluta, men ändå skrattade jag både när jag läste den för mig själv, och när jag upprepade den för min mann. Är nog lite på gränsen till hysterisk, så jag behövde detta skrattet.

    Och självfallet förlåter jag dig!!!!! Man måste ta en paus ibland.
    Kram

    20 januari, 2011 kl. 09:32

  6. Den var ju galet rolig.

    Kram/Gilla

    20 januari, 2011 kl. 09:25

Kommentera

