Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tänkvärt!!

Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter För mina föräldrar lärde mig, man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor 🙂

 

 

9 svar

  1. Bra tänk 😉

    22 januari, 2011 kl. 05:23

  2. word!

    sv: Japp Cazi gillade sushin massa och Alex ba: NOOO de dyrt och nu äter hon opp all min mat!!

    22 januari, 2011 kl. 03:20

  3. Haha den där hade en av mina facebookvänner på sin status. Så himla bra!! 🙂

    Sv. Dom gamla bilarna lämnade vi in som inbytesbilar på bilfirman.

    21 januari, 2011 kl. 08:40

  4. Tack raring! Det var ett bra mantra!

    Kram

    21 januari, 2011 kl. 11:12

  5. skrattar gott…TACK goa du för din underbara blogg.
    trevlig helg

    21 januari, 2011 kl. 09:42

  6. Hahahaha…
    Sant, skiten jag inte vill ha kan gärna nån annan få 😉

    Kram

    21 januari, 2011 kl. 09:08

  7. Hahahaha – så sant att man kunde trott att det var jag som hittat på det ;-D
    … det var ett tag sedan – allt väl med dig Kloppan?
    Gomorron

    21 januari, 2011 kl. 07:55

  8. Haha, helt underbart!

    21 januari, 2011 kl. 07:00

  9. Jag blir inte svartsjuk heller, när Sibbe berättar om sina Ex, som han träffade sen hans fru hade dött och innan han träffade mej. Gjort är gjort.

    Kram/Gilla

    20 januari, 2011 kl. 11:45

Kommentera

