Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Roliga t-shirts!!

Jag fick ett tips av en kille eller tjej som heter aleo om roliga tröjor här: http://www.roligatshirt.se/. Jätteroliga men tyvärr verkar de inte vilja att man ska kopiera bilder på tröjorna så jag gjorde inte det. Ni får titta själva!!

9 svar

  1. Johannes varför ljugar du? Jag har öppnat http://www.roligatshirt.se 2011-01-12 och jag sålt första t-shirt 2011-03-13, så hur fick du den före 2011-02-26??
    Konstig 🙂

    Jag inbjuder er att handla.

    Hälsingar
    Kamil
    Roliga T-shirt.se

    24 maj, 2011 kl. 11:21

  2. Johannes

    Köpte där ifrån, men kvaliten kändes sådär. Shirtstore.se och tshirtbox.se är lätt bättre..

    26 februari, 2011 kl. 12:16

  3. det fanns onekligen några jag skulle kunna tänka mig att bära 🙂
    kramar

    26 januari, 2011 kl. 06:45

  4. Tråkigt när man ej får kopiera – de ger dem ju reklam?

    26 januari, 2011 kl. 01:45

  5. Hahah vissa texter var riktigt roliga. Nu tittade jag i och för sig inte på alla men dom jag såg var bra

    25 januari, 2011 kl. 08:59

  6. ÄSch man kan ju ta en printscreen 😉

    25 januari, 2011 kl. 03:05

  7. Det var rätt roliga t-shirts. kramiz

    25 januari, 2011 kl. 01:30

  8. tack för tips!

    25 januari, 2011 kl. 12:28

  9. Det var verkligen festliga tröjor, men varken jag eller Guben skulle nog inte våga gå med dom.

    Svar: Vi var väldigt samdansade en gång i tiden, men vi hade inte lärt oss Lambada mer än att vi hade sett den dansas på TV.

    Numera dansar vi väldigt sällan. Senast var på en julfest i puben, där vi bor. Jag blev verkligen snopen att han bjöd upp, för hans knän är ju jättedåliga.

    Kram/Gilla

    25 januari, 2011 kl. 11:14

Kommentera

