Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Snuff

Har ine lyssnat på den här låten på över ett år. Så jäkla bra!! Jag har lite svårt för slipknot om man bortser från vissa låtar som t ex psykosocial o Gehenna o den här då förstås. Så tänkvärd text!! Den är så jag… Och videon är så vacker

3 svar

  1. Slipsknut är inget jag lyssnar på direkt.

    Du som vet allt,
    hur mycket ska man köpa medicin för
    för att få ett frikort?

    Ha en bra natt!

    Kram
    Stevie
    🙂

    26 januari, 2011 kl. 11:30

  2. inte dum alls 🙂

    26 januari, 2011 kl. 06:48

  3. Jag lyssnade på den under förmiddagens lektion i webbdesign och eleverna gjorde tummen upp =)

    25 januari, 2011 kl. 04:05

Kommentera

