Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

En cowboy i full mundering går fram till en bardisk och där står en kvinna som frågar honom:

– Du ser ut som en riktig cowboy, är du det?

– Tja, säger cowboyen, jag har ägnat hela livet åt att föda upp boskap och bygga staket och mocka och rykta hästar och märka kalvar och utfodra djur och driva boskap till slakt så nog kan man säga att jag är en tvättäkta cowboy. Vad är du själv?

Damen drar ett djupt andetag och säger:

– Jag är lesbisk. När jag vaknar på morgonen så tänker jag på kvinnor och när jag äter frukost så tänker jag på kvinnor och när jag jobbar tänker jag på kvinnor och när jag kommer hem tänker jag på kvinnor och när jag går och lägger mig tänker jag på kvinnor. Jag tänker på kvinnor från det jag vaknar tills jag somnar. Kvinnor är det jag tänker på – dagen lång.

Hon tystnar. Båda står tankfulla vid bardisken.

Då kommer det in en man i baren. Han stegar rakt fram till cowboyen och säger:

– Howdy, stranger, du ser sannerligen ut som en tvättäkta cowboy, är du verkligen det?

– Nja, blir svaret, jag trodde det tills för en stund sedan. Men nu börjar jag luta åt att jag är lesbisk.

Nu är det en filmpå 6:an som Filip vill att jag ska se med honom. Näe nu ljög jag: nu är det en film som jag vill att Filip ska se med mig. Vi får se om jag  orkar komma in lite senare. Hann inte med mkt här idag. Svarat på 2 kommentarer o gjort 2 inlägg iaf.. Man får vara glad för det lilla!! Ibland iaf 🙂

See you!!

21 svar

  1. Lite Schlagersnask

    5 februari, 2011 kl. 06:14

  2. Hahahahahahahahahha skön – 😀 Hoppas du o filip hade de kul! 😀

    5 februari, 2011 kl. 05:43

  3. Nightmare

    ha ha nyss fyllda 50..och fortfarande singel.. men så är det att vara Nightmare.. 🙂

    5 februari, 2011 kl. 05:32

    • Nightmare: Du får 50 att låta som en gammal dinosaurie 🙂 Det är klart att du förblir singel om du skickar på tjejerna massor av mardrömmar 🙂

      5 februari, 2011 kl. 07:14

      • Nightmare

        ha ha känner mig som 20+ så det är ok..men dom måste ju lära sig vem som är boss från början.. 😉

        5 februari, 2011 kl. 09:03

      • Nightmare: Haha du är som mig kanske. Lika bra att visa upp alla talanger direkt 🙂

        5 februari, 2011 kl. 10:51

  4. Nightmare

    ha ha bra story..och nu blev jag förvirrad för då kanske jag också är lesbisk.. 😉

    5 februari, 2011 kl. 12:40

    • Nightmare: Var på vippen att mejla dig. Varit lite orolig för dig om det hade hänt ngt. Du får inte göra så här med mitt stackars hjärta 🙂

      5 februari, 2011 kl. 01:26

      • Nightmare

        Har varit lite mycke ett tag, har klivit in i vuxen ålder och även data intresset minimalt men lovar bättring 🙂
        och din omtanke uppskattas mycke 😉

        5 februari, 2011 kl. 01:44

      • Nightmare: Haha klivit in i vuxen ålder!! Meaning?? Att du träffat ngn?

        5 februari, 2011 kl. 03:18

  5. Ping: Award | krulli

  6. Hej hopp i stugan!

    jag har ett meddelande till dig inne hos mig…RUUUUSA!!!!!!
    kram

    3 februari, 2011 kl. 02:48

  7. hahahaha – det bästa jag hört på länge
    ha det gott

    3 februari, 2011 kl. 12:42

  8. hahhahaha, den var bra kloppan 🙂

    3 februari, 2011 kl. 09:20

  9. Var blir dagens Kloppa av,
    ligger hon och sover
    😦

    3 februari, 2011 kl. 09:17

  10. Man kan väl vara LESBISK COWBOY. *S*Eller nä, då skulle det ju heta cowgirl…

    2 februari, 2011 kl. 11:30

  11. Nu blir det ett nytt inlägg att kommentera! Hihi!

    Det var en riktigt rolig historia. Nu blir ju förstås frågan: Vad är det för film och såg ni den tillsammans?

    Kram/Gilla

    2 februari, 2011 kl. 10:59

  12. Inte mer om det än jag har skrivit… Mycket biverkningar är det precis som jag skrev. Mr snart för mig.

    2 februari, 2011 kl. 10:15

  13. Vad vore livet utan humor

    2 februari, 2011 kl. 09:54

  14. GRATTIS Du lyckades hitta en jag inte tyckte var kul.
    🙂
    Tack!
    Kram Stevie

    2 februari, 2011 kl. 09:28

  15. Såg att du fått en award och det är du jävla värd. Sen ska det bli bloggträff också, hur ska man hinna med allt. Kramiz

    2 februari, 2011 kl. 09:10

Kommentera

