Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vänner man aldrig glömmer!!

Den här har jag lånat av Bara Jag:

Så vacker o rörande. Kunde inte låta bli att fälla ett par tårar!! Det är något alldeles speciellt med äkta vänskap.. 

En del människor är man jättebra vän med ett tag men så glider man ifrån varandra på det ena eller andra sättet. De flesta av mina nuvarande vänner har stått ut med mig runt 20 år. En del mer en del mindre..

13 svar

  1. 6 februari, 2011 kl. 06:51

    • Stevie: Var det inte dem som vann o som du tyckte var bra?

      7 februari, 2011 kl. 09:50

  2. Det finns vissa vänner man inte träffat på många år men när man väl träffas igen är det som om man aldrig varit ifrån varandra..

    6 februari, 2011 kl. 10:33

  3. Mina vänner har stått ut me mig i mängder de med – undrar hur! haha

    6 februari, 2011 kl. 01:59

  4. Jag har väldigt få nära vänner och hon som känner mig absolut bäst lärde jag känna när jag var 4 år! Vi har haft varandra hela tiden – ibland i periferin, ibland nära – men alltid haft varandra… Det känns tryggt….

    5 februari, 2011 kl. 10:45

  5. Det är verkligen härligt att se! Ja, jag grät en skvätt också. När jag ser de vilda djuren så kommer jag att tänka på vad en kund frågade mig igår om vi hade elefanter att hyra ut och om vi hade elefantmat att sälja. Näe, du får nog höra efter på en cirkus i så fall. Det var en seriös fråga för det vankades bröllop och det skulle vara pompa och ståt som det var i hemlandet. Frågan var ju kul iallafall … hehehe.

    5 februari, 2011 kl. 07:55

  6. Jag har sett den här videon många gånger även på TV. Det är så fantastiskt att man lipar varje gång, fastän man har sett den förr.

    När jag ser den, så ser jag Noack i lejonet. Han är lika kärleksfull, men han hoppar inte upp på det viset. Men vi vet också att det är äkta kärlek.

    Kram/Gilla

    5 februari, 2011 kl. 06:06

  7. jag fällde också tårar, har läst boken
    kramar

    5 februari, 2011 kl. 06:03

  8. Jag hade videon på metrobloggen för något år sedan och så såg jag TV-programmet. Synd bara att de inte kunde träffa lejonet den tredje gången, då var han försvunnen.

    5 februari, 2011 kl. 05:45

  9. krulli

    Ja den där viden är helt fantastiskt! Och hur han presenterar sin partner för dem, helt otroligt! 🙂

    Jo det finns en del jag hade sagt och som jag antagligen gjort annorlunda men det är inenting jag egentligen ångrar att jag gjort!

    SVAR: Ok, nej det är ju jättebra att det skrivs om det.

    5 februari, 2011 kl. 05:42

  10. Första gången jag såg videon med lejonet så grät jag oxå, otroligt rörande!
    Det är konstigt med vänner tycker jag, för någon som man tror ska finnas där och har funnits där sen man var ung kan helt plötsligt försvinna, och en del som man träffar som vuxen finns precis osm du skriver där ett tag och så växer man isär. Jag har aldrig haft många vänner och numera är min man min bästa och nästan enda vän, ja förutom alla underbara bloggvänner såklart :-)!
    Kram

    5 februari, 2011 kl. 03:36

  11. Mycket rörande,
    klämde fram en liten skvätt jag med.
    Älskar originalvideon till låten,
    eftersom det är Steven Tylers dotter som spelar
    Bruce Willis dotter i filmen.
    🙂

    5 februari, 2011 kl. 03:31

    • Stevie: Låten är jättebra

      5 februari, 2011 kl. 03:59

Kommentera

