Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ur minnenas arkiv!! Exklusivt med sexyashell!!

Dansbandsfrun länkade mitt förra inlägg om henne där jag skrev att hon är underbar men inte  till det här. Undrar varför 🙂

Dansbandsfrun har kommit till stan!!

23 juli, 2010 av kloppan

Dansbandsfrun är ju på turné som de flesta av er vet. Nu har hon synts till i Linköpíng,cruisandes på Storgatan!! Hon höll sitt löfte om att inte visa ”bröna” iaf.

11 svar

  1. Hahaha! Det var en tämligen dålig borförklaring hon hade också, Dansbandsfrun 😀

    8 februari, 2011 kl. 11:44

  2. Ha ha ha! En kona i baken! (Min bilskollelärare, ur-östgöta, envisades med att kalla de där orangea sakerna för konor, dvs en kona. För mig är en kona nåt annat. Besläktat med köna. Säger man köna fortfarande, för resten???)

    Kramen!

    8 februari, 2011 kl. 09:34

    • Tofflan: Jag säger medd kona 🙂 Köna?? menar du kö som man står i? de med utbredd dialekt säger så fortfarande

      8 februari, 2011 kl. 11:39

  3. Hahahaha skyll på länkningen Dansbandsfrun!

    8 februari, 2011 kl. 02:28

  4. Jag vet inte riktigt HUR jag ska kommentera det här???????

    Nej jag svarar istället på din kommentar.

    Du får säkert tid nån gång i framtiden.

    Kram/Gilla

    7 februari, 2011 kl. 10:34

  5. Vaddårå, biogasdrift är ju miljövänligt 🙂

    7 februari, 2011 kl. 08:39

  6. HAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

    måste bero på att jag inte kunde länka på den tiden hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaaha!!!

    du e för skön!!

    7 februari, 2011 kl. 08:10

    • Dansbandsfrun: Skyll på den du 🙂

      7 februari, 2011 kl. 08:13

  7. Hahaha!
    Hjälp det är inte tillåtet att visa såna bilder på kvällen när man ska varva ner.
    Jag har ont i magen av skratt =)

    7 februari, 2011 kl. 08:01

  8. Det är inte hon på bilden,
    det är mi granne.

    Kram
    Stevie

    7 februari, 2011 kl. 07:57

Kommentera

