Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bloggträff!!

Den 7:e maj är det dax för bloggträff i Höör!! Gå in till skåningen/Yvonne o anmäl er. Skitkul!! Tamed ett glatt humör,ngt att grilla o lite saft!!

6 svar

  1. Det var helt suveränt kul förra året, jag lovar! 🙂

    9 februari, 2011 kl. 09:45

  2. Hade varit buskul – men jag är inte i Sverige då…

    sv: Visst – vi hade rockat fett med vår sång och mina fina texter 🙂

    8 februari, 2011 kl. 08:38

  3. Tack för att du satt in om träffen!!! Visst var det en bra replik jag fick in!!!Kram!

    8 februari, 2011 kl. 08:33

    • Yvonne: Ja den var helt suverän..

      8 februari, 2011 kl. 09:20

  4. skall du dit, jag tror att jag kan. håller på att kolla. hade varit kul att träffas. kramisar

    8 februari, 2011 kl. 08:27

    • cilla: Jag vet inte än om jag jobbar eller om jag har barnvakt men visst skulle det vara kul att träffa alla

      8 februari, 2011 kl. 09:28

Kommentera

