Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En 10-poängare!!

Trots att låten inte är ny blir jag fortfarande jätteglad när jag hör den på radion. En riktig 10-poängare som jag kan lyssna på om o om igen…Vilken kärleksförklaring!!  Så vacker text men ändå lite ”sorglig”. Varför har vi människor i det stora hela så låg självkänsla?  Det var ngn som skrev att vi svenskar har en tendens att överskatta oss själva men jag vet inte om jag håller med på den punkten riktigt!  Om det nu är det jag gör,överskattar mig själv alltså, så är jag lyckligt ovetandes för som en jobbarkompis sa

 det är ju bättre att överskatta sig själv än att gå o klanka ner på sig själv o må dåligt.  

 Hon är en mycket klok o förståndig kvinna.  

5 svar

  1. Den är fin men jag har aldrig gillat den, gillar grenade mer

    9 februari, 2011 kl. 10:45

  2. Inget som jag lyssnar på. Bruno åkte dit för heroin smuggling för lite sedan. Kramiz

    8 februari, 2011 kl. 12:34

    • Roggan: Stevie undrade precis varför han satt nne. Nu vet jag

      8 februari, 2011 kl. 12:38

  3. Men varför sitter Bruno Mars i finkan?

    8 februari, 2011 kl. 12:26

    • Stevie: Gör han? Det hade jag ingen aning om

      8 februari, 2011 kl. 12:34

Kommentera

