Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tänker du klimatsmart?!

 Ooops en länkning till.Den här hittade jag hos lady Diana

12 svar

  1. haha mycket tänkvärt! 😉

    10 februari, 2011 kl. 09:27

  2. Har Du inte redan sett det,
    måste Du bara klicka här nedan
    Länk till detta inlägg

    10 februari, 2011 kl. 08:58

  3. Hahahahaha så jävla bra.

    9 februari, 2011 kl. 10:50

  4. Godmorgon på sen eftermiddag!

    Medicinen men vart utskriven av läkaren,
    men jag hade inte fått den på Apoteket.
    Sedan till på köpet var den inte till Högkostnadspris.
    😦
    Surt sa Räven om Rönnbären.

    9 februari, 2011 kl. 04:01

    • Stevie: Inte roligt..

      9 februari, 2011 kl. 08:58

  5. Jo

    hahaha underbar den ”lånar” jag av dig;)

    9 februari, 2011 kl. 02:34

    • Jo: Gör det. Bra budskap måste spridas 🙂 Och jag har ju själv lånat den som du så fint uttryckte det 🙂

      10 februari, 2011 kl. 03:50

  6. Hahaha, den var ju görbra!

    Det där med länka eller inte länka har jag aldrig fattat, ska man inte? Varför inte då?

    Sv. Det var saltlakritssås. Och lakrits är bra mot allt. 😉

    9 februari, 2011 kl. 09:50

    • Hillevi: Det är bra att länka. Kan ju öka trafiken till den bloggen man länkar till

      10 februari, 2011 kl. 03:51

  7. Ha ha, ja så kan man ju faktiskt formulera det 😉

    9 februari, 2011 kl. 09:36

  8. Klart man tänker klimat smart,
    går t.ex alltid ut med kondom på mig
    om det regnar.
    Man vill ju ej att den ska bli våt!
    🙂
    Kram
    Stevie

    8 februari, 2011 kl. 10:08

Kommentera

