Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vad ska jag döpa detta inlägg till?

Var inne på en kompis sida på FB o hon hade lagt upp denna:

Är det Ama de Casa? sa Filip. Hon får nog skicka mig länken till hennes sånginlägg.

 Idag är jag visst väldigt generös med länkar så det är bäst att länkfetischisten (hur stavas det?) får en också!

9 svar

  1. Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner:
    – Min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
    – Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
    – Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?
    🙂
    En 70-årig brudgum och hans 25-åriga vackra brud orsakade många höjda ögonbryn när de checkade in på ett hotell.
    Prick klockan åtta morgonen efter spatserar 70-åringen in i frukostrummet medan han visslar en glad trudelutt. Han sätter sig vid ett bord och beställer frukost med ett strålande leende mot servitrisen.
    En kvart senare vinglar hans unga fru in på rangliga ben. Hon har stora påsar under ögonen och hennes hår står åt alla håll.
    Hon ser så bedrövlig ut att en servitris rusar fram till henne:
    – Herregud, vad har hänt? Du är en ung brud med en gammal man, men du ser ut som om du hade varit i slagsmål med vilda hundar.
    – Den jäkeln lurade mig. Han sa att han hade sparat i 50 år. Jag trodde att han pratade om pengar…
    🙂
    Hämtade hos Tomtan

    11 februari, 2011 kl. 09:19

  2. Jag har hört denna låt på begravningar. Får en till att kopplas till dem. ”Snyft”

    10 februari, 2011 kl. 04:44

  3. Denna låt med LeAnn Rimes DÖR jag för:

    Har gjort i flera år, den är så gammal.

    9 februari, 2011 kl. 10:50

    • Ellis: Tack för att du delar med dig av elaändet. Tjatig låt men kul att få reda på vad du gillar

      10 februari, 2011 kl. 07:02

  4. Special Kloppan inlägg hos mig!

    🙂

    9 februari, 2011 kl. 10:12

  5. Hahahaha! Jo, hon skulle lätt kunna misstas för att vara mig, så jag förstår Filip 😀

    9 februari, 2011 kl. 09:31

  6. Svar: Det bor rätt mycket folk här redan. Men det finns en lägenhet under oss, där det inte bor nån än. Den har stått tom flera månader. Men då kan man inte se mej mitt i natten.

    Kram/Gilla

    8 februari, 2011 kl. 09:37

  7. Aldrig fel med en länkning bara för att!

    8 februari, 2011 kl. 09:10

Kommentera

