Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Visst är det ganska OK att skylla på andra?! Iaf när det står viktiga saker på spel!

Jaha det verkar som jag blir utan ostbågar en månad! Vojne vojne! Hur ska det gå? Stevie fick rätt. Det var apoteket som hade missat att expediera en medicin.Fast baske mig om jag inte tror att han glömt att säga att han ville ha den 🙂

  Tur att ni bor så långt bort så jag kan tjuväta ett par (påsar) 🙂

17 svar

  1. Men herregud.. Utan ostbågar i en måndad!! Går det ens?? Du skulle ha valt bort luft, vatten, mat eller något annat mindre viktigt ju 😉

    10 februari, 2011 kl. 09:29

    • Sussi: Jag visste att jag kunde räkna med dig

      10 februari, 2011 kl. 10:31

  2. Men utan ostbågar kan du ju inte vara!!!!!
    Kram från Orolig Toffla

    10 februari, 2011 kl. 02:50

    • Tofflan: Du har så rätt. Tack för omtanken. Jag är lite beroende av ostbågar

      10 februari, 2011 kl. 03:18

      • Jag vet hur det är! Jag är beroende av chilibågar…

        10 februari, 2011 kl. 11:01

  3. Även solen har sina fläckar 🙂

    10 februari, 2011 kl. 01:52

  4. Attans också….
    Trodde ni var ofelbara 😉

    Kram

    10 februari, 2011 kl. 05:37

    • Petra: Jag med!!

      10 februari, 2011 kl. 06:58

  5. krulli

    OSTBÅGAR! Cheeze.. YUM!

    Haha ja du kan ju säga att du inga ätit och sen smaska i dig massor.

    10 februari, 2011 kl. 01:09

    • krulli: Ja jag satsar på det.. 🙂

      10 februari, 2011 kl. 03:46

  6. Hahahahahaha

    9 februari, 2011 kl. 10:52

  7. för mig får du äta hur många ostbågar som helst för jag gillar dem inte alls 🙂
    kramar

    9 februari, 2011 kl. 10:24

  8. Tror faktiskt att allt blivit ett missförstånd mellan Apotekarien och mig. Jag snackade bara om Medicinerna till för att få Frikort, kan tänka mig att hon uppfattade det som jag inte ville ha medicinen, eftersom den inte ingår där.
    Sedan har jag även mig själva att skylla, jag tackade Nej till medicinlista när den andra Apotekarien frågade mig om jag ville ha en sådan. Hade jag tagit emot listan, hade jag upptäckt det. Tackade dock Nej till Movicol, skiter alldeles perfekt utan den medicinen, ja ännu bättre Faktiskt.
    Hoppas Alla är Glada och Nöjda nu.

    Sov Gott!

    Kram
    Stevie
    🙂

    9 februari, 2011 kl. 10:11

  9. Det måste vara underbart att slippa ostbågar i en månad!

    Grattis till det 🙂

    9 februari, 2011 kl. 09:43

    • veiken: Det känns hemskt men jag har bestämt mig för att det ni inte vet lider ni inte av 🙂

      10 februari, 2011 kl. 04:10

  10. Det trodde jag inte, att apoteket gjort fel. Kramiz

    9 februari, 2011 kl. 09:01

    • Roggan: Inte jag heller. Då hade jag inte riskerat ostbågarna

      9 februari, 2011 kl. 09:08

Kommentera

