Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

I´m sorry!!

Idag har jag mest gjort inlägg o inte svarat på så många kommentarer. Inte haft tid riktigt för min lilla snutta har fyllt 14 år idag!!

13 svar

  1. Då förstår jag att du haft fullt upp. Grattis till henne 🙂

    16 februari, 2011 kl. 07:35

  2. Grattis till henne! 🙂

    13 februari, 2011 kl. 11:21

  3. Grattis till henne 🙂

    13 februari, 2011 kl. 11:26

  4. Du gifte Dig med Roggan i min Dröm.
    🙂
    Missade tyvärr det mesta av festen,
    då jag vaknade
    😦

    13 februari, 2011 kl. 10:52

    • Stevie: Inte kul att missa festen.

      13 februari, 2011 kl. 11:09

  5. Gratttis till dottern!!

    13 februari, 2011 kl. 10:25

  6. grattis till din 14-åring 🙂

    Ha en skön söndag fina du 🙂
    Kramar Maria

    13 februari, 2011 kl. 09:51

  7. Grattis Emelie 🙂 Ha en riktigt bra dag! Då var det dags att ändra i sidokolumnen för Charlotte om din ålder 😀

    13 februari, 2011 kl. 08:53

  8. Ett försent GRATTIS till henne 🙂
    Hoppas hon fick en bra dag!
    Kram

    13 februari, 2011 kl. 07:16

  9. Min första Kommentar too Fräck eller 🙂 ?
    Ny musikalisk Chock hos mig?
    🙂

    Ha en bra natt! Hoppas att jag får drömma vidare om Ditt bröllopp, som jag drömde om här om veckan. Det var ett Bloggbröllopp hur dert nu går till., som jag var bjuden på av er båda två, Dig och Din blivande make
    🙂

    Kram
    Stevie

    13 februari, 2011 kl. 12:36

    • Stevie: Drömmar är rolliga ibland. Går jag på grejen igen lovar jag att bjuda dig. BTW var han rik? snygg? Vältränad?

      13 februari, 2011 kl. 12:41

  10. Snutta?!
    Är det Din dotter eller Din…?!
    🙂

    Vänta föresten,
    måste vara Din dotter,
    tror inte Din mor kommer plakat förbi fatt att grattulera en…!
    🙂

    13 februari, 2011 kl. 12:06

    • Stevie: Inte plakat men full. Om du frågar mig är det för jävligt men en missbrukare tänker bara på drogen. Blev ju själv bortvald till förmån för spriten

      13 februari, 2011 kl. 12:33

Kommentera

