Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tävling om lyxiga hårvårdsprodukter!

BEATUY  SECRETS har en tävling där man kan vinna dessa fina hårvårdsprodukter . Gå in o anmäl er!!

Man behöver inte ens länka men jag gör det för att ni mina goa bloggvänner skall få chansen att vinna detta paket. Tror inte att det ökar mina chanser. Snarare minskar eftersom fler är med.. Men man är ju snäll (o jag har inga somhelst baktankar 🙂 men vem vet jag kanske kan få två lotter 🙂  )

11 svar

  1. 22 februari, 2011 kl. 06:13

  2. Älskar denna underbara låten och Texten

    kom att Tänka på Dig när jag hörde den nu igen.
    Må hända p.g.a sångerskans Hairfärg och frisyr.
    🙂
    Kram
    Stevie

    22 februari, 2011 kl. 06:08

    • Stevie: Det var längesen man hörde dem. Nästan glömt . Tack! för påminnelsen!

      22 februari, 2011 kl. 11:32

  3. Jag kommer inte heller in på länken.
    Försöker du lura oss aprilo? 😉
    Kram på dig!

    19 februari, 2011 kl. 01:36

  4. MÄH! jag tänkte vinna jue 😉

    hoppas du får ordning på ryggskrället gumman!!
    kram

    18 februari, 2011 kl. 12:07

  5. Vinner jag så får du paketet 🙂

    Kram

    17 februari, 2011 kl. 09:19

    • Petra: Vad du är go

      19 februari, 2011 kl. 01:00

  6. Det går inte att komma in på länken, så jag får tydligen avstå från den tävlingen. Men jag ville gärna vara med och tävla.

    Svar: Visst är det kul att komma i kontakt med varandra och när det dessutom blir i IRL. Citaten hittar jag först och främst i gamla almanackor.

    Kram/Gilla

    17 februari, 2011 kl. 09:13

  7. AnnMarie

    Jag vill vinna 😉
    Kram

    17 februari, 2011 kl. 08:32

    • AnnMarie: Du gjorde fel denna gång med men jag har flyttat över dig. kram

      17 februari, 2011 kl. 08:44

  8. Använder bara
    Head und Shoulders.
    🙂

    17 februari, 2011 kl. 07:53

Kommentera

