Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Et tu Filip

Filip är sjuk.Han bad om Alvedon förut så jag hämtade 2 st åt honom. Sade att från 12 år får man ta 2 o din tid är ju ute snart..

T om barnen har kul åt mina kommentarer ibland..

3 svar

  1. 20 februari, 2011 kl. 04:37

  2. Haha illa. Jag älskade flytande alvedon tills de bytte smak.. Hur fankan de göra de?

    Jag kunde ljuga som liten att ja hade ont i magen bara för att få flytande alvedon, sen när de bytte smak var jag total antiiiiiiiiiii n still are.

    20 februari, 2011 kl. 02:33

  3. Du la alltså till ett år, för att han skulle bli glad?

    Kram/Gilla

    20 februari, 2011 kl. 12:02

Kommentera

