Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Livet är en fest!!

Om livet är en fest varför blev inte jag bjuden?!

Som jag fått av min kompis Anna (får hon inte cred blir jag halshuggen, MINST!! 🙂 )

19 svar

  1. Jag undrar det med!

    22 februari, 2011 kl. 02:19

  2. anna

    Skulle aldrig drömma om o halshugga dig..då har jag ju ingen o munhuggas med..

    21 februari, 2011 kl. 10:55

    • anna: Det har du alldeles rätt i 🙂 Tänkte inte på det

      22 februari, 2011 kl. 08:55

  3. Var med om en kul grej på Första maj för flera år sedan. Stod långt fram vid scenen på Norra Bantorget Finansminister Bosse Ringholm stod och talade med lika stor utstrålning som ett vedträ. Jag var helt omgiven av äkta ursvenska tanter med kappa och hatt. Sen gick det skitsnabbt. Ulf Dageby och dom andra gubbarna äntrade scen. Alla tanter förvandlades till reklaim the cityungdomar med röda tuppkammar. Måste varit något magiskt, för så snabbt kan dom inte bytt plats med varandra.

    21 februari, 2011 kl. 07:44

    • KajsaLisa: Haha där ser man..

      23 februari, 2011 kl. 01:15

  4. 21 februari, 2011 kl. 06:21

    • Stevie: Haha den var det lite fart i

      22 februari, 2011 kl. 09:22

  5. Kan inte annat göra än att hålla med Stevie 🙂
    God morgon!
    Du…NU har jag tagit mig an awarden 🙂
    Kram på dig!

    21 februari, 2011 kl. 08:10

  6. Håller med Stevie i den sista kommetaren, festen börjar ju NU! Det är aldrig försent, aldrig oavsett vad man tror.
    Sv. Näe, Maggie, den stora hunden är en Cane corso och valparna små cockrar. Knäppt att vi bor i samma stad…
    Kram

    21 februari, 2011 kl. 06:56

  7. Godmorgon i stugan! Fint skrivet av Stevie! Kramiz!

    21 februari, 2011 kl. 06:23

  8. Va, blev inte du bjuden??

    21 februari, 2011 kl. 04:25

  9. Skulle inte vilja påstå att jag är galen,
    lite skruvad kanske, på sin höjd.
    🙂
    Men det är klart,
    man kan bli galen av att nästan bara sitta hemma nu när jag har denna HeartWaren inopererad i hjärtat med kabeln ut ur magen.
    😦

    20 februari, 2011 kl. 11:22

    • Stevie: Måste vara jäkligt jobbigt

      22 februari, 2011 kl. 09:10

  10. Nightmare

    wow äntligen lite musik på din blogg.. synd du inte valde den själv.. 😉

    20 februari, 2011 kl. 10:26

    • Nightmare:: Haha men mina vänner är så duktiga dom med 🙂

      20 februari, 2011 kl. 10:39

  11. Galen?!
    Jag?!
    Du måste skämta på mig 🙂

    20 februari, 2011 kl. 09:21

  12. Din kompis Anna har god smak. Räcker det som cred? Jag tröttnar aldrig på nationalteatern!

    Kram

    20 februari, 2011 kl. 08:55

  13. Vet Du inte det?!
    Klart Du inte blev bjuden,
    Du sprang ju runt i blöjor då!
    🙂
    Sedan fick Du ta hand om Din mamma.
    😦
    Sedan skaffade Du familj.
    🙂
    Men upptäckte för sent att Din gubbe var ett nöt
    😦
    Och att hans föräldrar inte var mycket bättre
    😦
    Men nu är Du allas våran kloppa
    🙂
    och våra liv har blivit en fest genom Din blogg
    🙂
    Kram
    Stevie

    20 februari, 2011 kl. 08:47

    • Stevie: Det var gulligt skrivet

      22 februari, 2011 kl. 09:20

Kommentera

