Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Promenad!!

Nu ska jag gå ut o gå en stund o se om jag kan få lite energi. Känner mig ganska ursugen på energi för tillfället o det är delvis därför jag inte orkat svara på era kommentarer heller.  Jag avskyr verkligen energitjuvar. Den energi jag har vill jag använda till viktigare saker än att hålla på med massa oväsentligheter o  dumma människor..

16 svar

  1. energitjuvar är de värsta som finns!!

    22 februari, 2011 kl. 02:11

  2. Man har alltid ansvar för sin familj. Däremot så har du rätt att avgöra vilka som har rätt att kalla sig för din familj.

    21 februari, 2011 kl. 02:17

  3. Massor av kramar och kraft till dig! Hoppas friska luften och lite sol ger dig ny energi!

    21 februari, 2011 kl. 01:08

  4. Nightmare

    Promenad är nyttigt och ta en låååång sådan så bjuder jag på fika 😉

    21 februari, 2011 kl. 12:48

    • Nightmare: Nog för att jag behöver motion men inte så mkt så jag ska gå ned. Men tack ändå

      22 februari, 2011 kl. 08:29

      • Nightmare

        ha ha var nog mer avståndet mellan oss jag tänkte på 😉

        24 februari, 2011 kl. 01:59

      • Nightmare: Du tänker alldeles för mkt 🙂 Dont think just do…

        24 februari, 2011 kl. 02:06

  5. Promenad o motion är bästa lisan för själen !!

    21 februari, 2011 kl. 08:29

  6. Svar: När Stevie (Esthonia) skrev en kommentar hos mig skrev han din bloggadress – han ändrade den sedan … SÅ ligger det till vännen 🙂

    20 februari, 2011 kl. 10:55

  7. Hoppas promenaden hjälpte (och att det löste sig med din mamma tidigare i dag)! Du behöver verkligen alla energiinjektioner du kan få, för med alla dina energitjuvar så läcker du som ett såll!
    Vet du var jag tror du skulle passa dig? Dans! Någon form av ”träningsdans” altså typ Zumba eller Afro eller nåt. Lite träning så kroppen får det den beöver – och MASSOR av positiv energi! (och dessutom en timme med total egentid!!!)
    Det är dagens tips från mig 🙂
    Kram

    Forresten, tack för din fina kommentar om min scrapbooking. Men jag tror inte någon skulle vilja ha LO’s med mina foto på.

    20 februari, 2011 kl. 10:21

  8. Ja, energitjuvar är ett jäkla ”mög”
    Blev jätteförvånad över att du kallade dig för Stevie i din kommentar hos mig?
    Kram

    20 februari, 2011 kl. 09:38

  9. Inte kul när man inte hittar någonstans att fylla på energin.
    Ta hand om dej!
    Kramar

    20 februari, 2011 kl. 08:23

  10. ra, stäng av vad som hände igår och försök gå vidare. Det där är svårt men kanske en promenad hjälper!
    *kram*

    20 februari, 2011 kl. 06:01

  11. ja energitjuvar ska man akta sig för, vi tog också en lång härligt solig promenad
    kramar

    20 februari, 2011 kl. 05:24

  12. Detta minns Du ej

    inte denna heller

    eller den här

    😦
    Men det är klart att Du inte minns,
    Du varju inte ens född då kom jag just på
    🙂

    20 februari, 2011 kl. 04:53

  13. En promenad i solen ger härlig energi!
    Du har alldeles rätt tänk. Fokusera på det positiva och håll energitjuvar borta.

    Kram

    20 februari, 2011 kl. 03:57

Kommentera

