Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ibland är min mamma ganska rapp!!

En av mina mostrar (den hon var hos) o mamma blev visst osams. Min moster sa då

Mig får du då inte ärva!!

Jag vill inte ärva dina gamla synder iaf..

Haha det var ett bra svar. Men jag har massor av pengar på banken kom ett lite lamt svar.

Var rädd om dem då..

Vare sig hon eller jag har någonsin förväntat oss att vi ska få ärva o varken hon eller jag bockar o bugar för att det är pengar inblandade. Ibland verkligen älskar jag min mamma!!

Behöver jag nämna att Filip o jag nyss har tittat på den upphottade versionen av ”Karate Kid”?! O den var jättebra btw!!

11 svar

  1. Haha ja rapp var ordet.

    27 februari, 2011 kl. 01:08

  2. bra att hon fick svar på tal

    22 februari, 2011 kl. 06:55

  3. Visst var det bra svarat. Pengar ska alltid dras upp i arv, konstigt. Kramiz

    22 februari, 2011 kl. 06:41

  4. Pengar är inte allt. Ibland är det viktigare att kunna leva med sig själv.

    22 februari, 2011 kl. 01:29

  5. Hehe, den tog nog där den skulle !!!

    22 februari, 2011 kl. 09:56

  6. En upphottad version låter som en ”Porrfilm”,
    är inte Din son lite ung för sådana filmer,
    även om man säger att det ska börjas i tid?!
    🙂

    22 februari, 2011 kl. 09:04

  7. God Morgon!
    Nu byter jag blogg….äntligen 🙂
    Bra att hon har svar på tal, det gillar vi 😉

    Kram

    22 februari, 2011 kl. 05:41

  8. Hur menar Du mit Open-Minded?

    21 februari, 2011 kl. 11:40

  9. Bra svarat av din Mamma! Hon reder sig ändå trots allt. Du med.

    Kram/Gilla

    21 februari, 2011 kl. 10:29

  10. Ja det var rappt och bra måste jag medge:)

    21 februari, 2011 kl. 10:16

Kommentera

