Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Klaga eller fjäska det är frågan!!

Dansbandsfrun skrev ett inlägg på Facebook där hon tackade alla sina vänner för att de läste så ofta. Hon har flera hundra sidvisningar om dagen. Nu funderar jag på om jag ska klaga på mina vänner eller fjäska för hennes 🙂

14 svar

  1. Lugn bara.. Nu är jag här och läser igen 😉

    28 februari, 2011 kl. 08:19

  2. Nu ska jag fjäska för Dig!
    🙂
    Har skrivit om Dig i min ”Nya” blogg
    🙂

    27 februari, 2011 kl. 02:53

  3. Gör både och 😀

    27 februari, 2011 kl. 10:54

  4. Hahaha fjäska vet ja.. de funkar tydligen..

    27 februari, 2011 kl. 01:16

  5. Go kväll gumman!

    Jag har lösenordsskyddat min blogg, skickar lösen via sms till dig. Skam den som ger sig, men kunde spåra IP-adresser. Dock med lite tips och egen klurighet.Jag funderar på att extraknäcka som hackers..Näe, jag trivs på apoteket. 🙂

    Jag är så jävla trött på ett par personer som inte tål att jag är frisk och lycklig. De verkar inte tåla min glada spontanitet och positivitet jag visar. Mina känslor jag skriver personligt och från hjärtat.

    Godnatt och sovgott, jobb imorgon/kram

    Bodil

    25 februari, 2011 kl. 10:31

  6. Du kan väl göra både och. Kramiz

    25 februari, 2011 kl. 06:30

  7. Fast jag har märkt att mina vänner inte läser min blogg, oftast beror det på att de inte är involverade i bloggvärlden och vanligtvis inte läser någon blogg men ändå. 🙂

    25 februari, 2011 kl. 04:17

  8. Det är nåt med att fånga flugor och honung och ättika som kommer för mig.

    25 februari, 2011 kl. 03:26

  9. Har hon flera hundra vänner? (:-O Eller tio vänner, som läser hennes blogg tio gånger om dagen?

    25 februari, 2011 kl. 03:06

  10. hmmm, mig kan du inte klaga på i alla fall. men du kan ju testa och fjäska för hennes om du vill ha fler :))

    25 februari, 2011 kl. 11:13

  11. Hahaha ge fan i mina!!
    det är blod, svett o mycke hårt arbete som fått dom att läsa (läs MUTOR)

    Dom blir dessutom alldeles trötta o utmattade av att läsa allt mitt romantiska, äventyrliga, passionerande dravvel…FÖR ATT INTE TALA OM ALLA SEX-ÅNGANDE BERÄTTELSER!!! Så dom ORKAR bara läsa min…

    hahaha kram på dig!

    25 februari, 2011 kl. 10:49

  12. jag vet inte varför man ska tacka, och klaga ska man väl heller inte göra 🙂
    Sv: nej, jag hör inte hört något så det blir nog inte något element idag
    kramar

    25 februari, 2011 kl. 10:47

  13. Du kan gott fjäska tycker jag, med smicker kommer man långt.
    Eller så får du lägga ut dagens outfit som alla fjortisbloggar. Ett annat alternativ är att deppa ihop och skriva riktigt nattsvart, då flockas läsarna som flugor runt en koskit.

    Jag häckar här flera gånger om dagen, för jag gillar dig!

    Kram

    25 februari, 2011 kl. 10:41

  14. Varför inte göra båda 🙂
    Du har ju inget att förlora, eller?! 🙂

    25 februari, 2011 kl. 10:05

Kommentera

