Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag orkar inte mer snart!!

Igår såg allting mkt ljusare ut, det var hopp om att allt skulle lösa sig. Sen på kvällen hände det ngt o läget försämrades markant. Ett steg framåt och minst 10 bakåt. Jag orkar inte mkt mer. Har skitont i magen varje dag, ett adrenalinpåslag som heter duga. Det går knappt att bryta igenom pansaret. Var på god väg igår tack vare en vän men som sagt en mindre bra incident inträffade

14 svar

  1. Hoppas verkligen att värken försvinner snart. magont kan verkligen ta på krafterna. Lösen? vad ska jag skriva för lösen för att se ditt inlägg? Krya på dig och ha en så bra dag du nånsin kan ha!

    31 mars, 2011 kl. 06:46

  2. Har inte en aning om vad som hänt , alla dina inlägg är lösenordsskyddade, men jag hoppas att du rider ut stormen. Sköt om dej, kram.

    30 mars, 2011 kl. 11:24

  3. Tänker på dig!
    Kram!

    28 mars, 2011 kl. 03:42

  4. Vad det än är så hoppas jag att det löser sig snart.
    Kram på dig!

    26 mars, 2011 kl. 08:56

  5. Jag kan inte mer än att säga, att jag tänker på dig! Jag förstår dig…
    Kram

    22 mars, 2011 kl. 09:55

  6. Ibland är livet som varelser i kött ett ”rent helvete”, tyvärr tyvärr… 😥 – men tiden brukar ”läka alla sår” ❗

    20 mars, 2011 kl. 11:37

  7. Men snälla lilla vän.
    Nu vet jag inte vad det är som händer i ditt liv men jag hoppas verkligen att det snart blir bättre.
    OM du vill så FÅR du ge mig ditt lösenord.
    Kram på dig!

    20 mars, 2011 kl. 08:14

  8. Håller med Stevie!

    20 mars, 2011 kl. 02:39

  9. Gun

    Jag har inte riktigt koll på vad som händer, men vad tråkigt att du har jobbigt. 😦 Hoppas det löser sig.

    19 mars, 2011 kl. 10:54

  10. Kloppan!
    Gå och sök hjälp för dig själv! I nuläget är du den viktigaste i den här härvan! Vad du än gör – GÅ INTE UNDER! Kramar

    19 mars, 2011 kl. 05:59

  11. usch va jobbigt du har det,hoppas allt löser sig till det bästa massor av kramar till dej min goa bloggvän

    19 mars, 2011 kl. 02:57

  12. Hej, jag har läst din senaste kommentar. Som du vet så läser jag dom och du får gärna skriva till mig, men jag är försiktig med att lägga ut dom i min blogg och det är jag för din skull .Jag förstår att du har det skitjobbigt just nu. Om du upplever att varken samhälle eller anhöriga ställer upp och tar sitt ansvar, så testa att ta kontakt med dom organisationer som jag länkat eller skrivit telefonnummer om tidigare i kommentarerna. Man orkar inte ta allt själv. Du kommer säkert att få kontakt med människor som sitter i samma situation som kan ge dig stöd och råd.
    Bris och Föräldrar mot narkotika är seriösa, men känner du dig ändå osäker så kan du vara anonym när du ringer. Dom som arbetar där gör det i alla fall för att dom som hamnat i din situation och dina barn skall få det bättre och har ofta egna erfarenheter.
    Gör ett försök i alla fall, du har inget att förlora på det Försök också att släppa skuldkänslorna, även om det är svårt. Det som hänt är inte ditt fel.

    19 mars, 2011 kl. 11:26

  13. Jo

    Tack för att du bryr dig om mig, men jag mår myckt bättre!
    Men hur går det för dig? Finns det verkligen ingen hjälp att få någonstans?
    Du kan ju inte ha de så här längre, bor i i sthlms trakten?

    19 mars, 2011 kl. 11:07

  14. Den där PAPPAn till Dina barn måste ju ta sitt ansvar och hjälpa till, anser jag!

    Kram
    Stevie

    19 mars, 2011 kl. 08:57

Kommentera

